Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä myös yritetään...

20.04.2009 |

olla ryhdikkäitä :) ei oo tullut aikoihin kirjoiteltua, luettua kyllä.

Oodille ensin tsempit työrintamalle, mullahan oli kans aivan hirveet "neuvottelut" pomon (juu, myös tällainen pikkufirman omistaja-pomo) kanssa maaliskuun alussa, yritti saada mut irtisanoutumaan ja/tai tyytymään n. 800e alle TESin mukaiseen palkkaan/kk... no tapeltu on mikä tapeltu, silloin ajattelin itekin että haen kyllä saikkua jos ei pää kestä ja niin se pitää tehdäkin!! Mutta kolmen-neljän päivän väännön jälkeen saatiin joku sopu aikaan ja nythän mä jäinkin 1.4. alkaen vuosilomille, sitten lomautetuksi ja siitä äippälomalle suoraan. Ja TEEN KAIKKENI löytääkseni jonkun muun työpaikan, johon sitten aikanaan menen äippäloman jälkeen.

No nyt musta taas jo tuntuukin että "jotain pientä" vois tehdä, tulee nimittäin kyllä niin pitkä tästä mun kotonaoloajasta että ei ois pahitteeksi saada jotain lisätienestiäkin. Onko hyviä ideoita? :D oon selannut netin läpi, ekana tulee esiin kaikki Oriflamet, Herbalifet, Avonit ja muut vastaavat, mutta ei ne oikein minuun tahdo iskeä... kranttuko sitä sitten on :/ pitäis joku pisnes keksiä, mitä vois kotoa hoitaa.

Napa-asioita; huomenna neuvola, pitääkin varata lääkäriaika kun soitin Deturille sen meidän tulevan Turkin matkan takia ja sain tietää että pitääkin olla jo rv 24 alkaen englanninkielinen todistus raskauden normaalisti sujumisesta että pääsee koneeseen, plus että se saa olla max viikon vanha paperi eli pitää hakea se just ennen matkaa että on voimassa myös tulomatkalla!! Onneksi tarkistin, olin siinä uskossa että vasta rv 28 sen tarvii ja mulla on menomatkalla jo rv 26.

Mötkylä potkii massussa vilkkaasti, selvästikin mahtuu vielä helposti pyörimään kun välillä potkut tulee ylöspäin ja välillä jonnekin tuonne sisälle alaspäin. Kivuttomia suppareita tulee oikeastaan joka päivä, tai niitä mahan kovettumisia, ei onneksi vielä oo pahempia ollut. Tuntuu, että niitä on enemmän kuin esikoiselta, mutta ei kai ihmekään kun saa vielä aika paljon kantaa tuota vajaa 12kg tyttöä päivän aikana sylissäkin. Vielä kun mies potee sitä sormen menetystä vielä, niin ei hän pysty paljon avustaa hoitohommissa... Onneksi se muuten on lähtenyt parantumaan oikein hyvin, ei oo tullut mitään ihmeitä.

Ei kait täältä kummempia, yritettiin olla pihalla hetki tytön kanssa mutta tuntuu että tuuli vie pikkuisen vielä mennessään niin lyhyeksi visiitti jäi. Eilen tuli luntakin, saisi jo se kesä tulla tännekin!!

Aurinkoa päiviinne toivottelee

Tolleroinen rv 23+3, apua!! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla