Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasvoittuvat hiukset ja päivittäinen peseminen ja laittaminen.. Neuvokaa please!

Vierailija
19.04.2009 |

Eli mulla TODELLA nopeasti rasvoittuvat hiukset ja joudun joka aamu pesemään ja laittamaan hiukseni.

En jaksaisi sitä aina kun joudun heräämään reilusti aikaisemmin sen takia.

Olen kokeillut jättää pesemättä mutta en todellakaan voi viikolla tehdä niin.

Mitä ihmettä tekisin näille??? Hiukset ovat lyhyehköt ja täysin suorat.

Joudun leikkauttamaan usein latvoja koska kuluvat hampuiksi latvoista jatkuvasta laittamisesta ja vääntämisestä ja kääntämisestä.

Hyviä neuvoja otan vastaan.

Onko permis ihan out nykyään? Se kun varmasti helpottaisi pesemisen kanssa?

Mitä te muut teette jos sama ongelma teillä?

Mulla nimittäin rasvoittuu jo yön aikanakin eli en voi pestä illalla seuraavaa päivää varten.

Ongelma ja iso tämä mulle!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kuin sen että alat vain pesemään joka toinen päivä. Hiuspohja tottuu siihen äkkiä.

Itse saan aina välillä pidennettyä tuon välin kun olen vaikka sairaana kotona ja ei tarvitse pestä joka päivä.

Mutta aina palaan siihen joka päivä pesemiseen. =(

Joskus pesen kahteenkin kertaan päivässä. Käyn yleensä sen kaksi kertaa päivässä suihkussa ja pesen automaattisesti hiukset molemmilla kerroilla. Huomaan vasta jälkeen päin. =(

Vierailija
2/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useammin hiuksesi peset, sen nopeammin ne rasvoittuvat. Kokeile pestä hiuksiasi pelkällä vedellä. Pese huolellisesti ja hartaasti, lopuksi huuhtelu jäisellä vedellä. Jos tuntuu likaiselta, pese uudelleen, mutta taas pelkällä vedellä. Vähitellen hiukset tarvitsevat pesua vähämmän ja vähämmän. 2-6 viikossa hiuksesi pääsevät tasapainoon ja näyttävät ja tuntuvat paremmilta kuin koskaan.

nimim. entinen rasvaletti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roaccutan lääkitys auttaa

Vierailija
4/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaa tuo että pesee harvemmin, vaikka joka toinen päivä. ehtii sen loman aikana tottua hiuspohja tuohon eikä tarvitse töihin mennä paskaisella tukalla.

Vierailija
5/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pesen joka päivä myös vaikka ei ihan joka päivä tarvitsikaan, mutta muuten ei ohut hius asetu malliinsa.

Vierailija
6/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kampaajalle ja pyydät että katsoo hiuksia ja kysy mitä suosittelee.

Mä vaihdoin työpaikkaa ja pesin hiukset joka aamu ma - pe, la + su en pessyt ja nyt äitiyslomalla pesen 3 krt vkossa, mutta vikana iltana hiukset ovat myös sen näköisiä.

Käytän hiusnaamioita ja mulle valittua shampoota + saman sarjan hoitoainetta. Kun pesin joka pv, mulla oli eri tyyppistä, ei niin ns voimakasta.

Kampaaja on paras apu tähän.

Vierailija
7/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäisen viikonlopun/loman aikana yrität pestä kylmästi harvemmin. Hiuspohja rasvoittuu juuri siksi, että peset sieltä kaiken suojarasvan pois liian vahvalla pesuaineella. Sitten se yrittää epätoivoisesti tunkea uutta rasvaa tilalle, ettei hilseilisi niin pahasti.

Joku vanhanajan öljyhoitokin voisi tehdä terää. Ja silikonit pois.

Vierailija
8/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

roaccutan lääkitys auttaa, samoin apteekin lääkeshampoot

Vierailija
9/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen ehkä kahdesti viikossa ja ku oon tähän rytmiin saanu hiuspohjan tottumaan, ni pysyy kyllä ihan hyvänä hiukset. Jos tuntuu, ettei asetu muuten, saatan kyllä kastella. Tietenkin kannattaa kokeilla myös erilaisia shampoita ja hoitoaineita. Itse löysin hyvän amwaylta vaikken muuten noista verkostomarkkinoinneista perusta.. Mutta tietenkin asiaan vaikuttaa myös hiuslaatu ja -pohja.. Itselläni on todella hennot ja helposti takkuuntuvat hiukset, mutta tosiaan vajaa pari vuotta sitten löysin sopivan shampoon ja hoitoaineen ja sen jälkeen ongelmaa ei oo ollu. Mutta ei oo kauaa, ku joku asiantuntija sano lehtijutussa, että päivittäinen pesu on tärkeää vain shampoiden valmistajien kannalta, puhu, että hiuspohjaan pitäis saada oikea rasvatasapaino, jolloin talin ylituotantoa ei esiintys ja hiukset vois hyvin... En oo testannu, mutta ekokaupoissa (mm. ekolo) myytävistä pesupähkinöistäkin saa tehtyä pesunesteen, jonka pitäs olla ihan hyvä.. tosin ei kai sekään ihan kaikille käy, mutta on ainakin puhdas luonnontuote ja siinä mielessä turvallinen.

Vierailija
10/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat jättäneet shampoot yms. kokonaan pois. Mut pesuvälien pidennys, oikeat muotoilutuotteet, kuivashampoo etc.. Onko pakko laittaa tukkaa?

Vierailija
11/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
12/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESEMÄTÖN PÄÄ HAISEE!!

Vierailija
13/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin varmasti ikävä 'vaiva'.

ei permis oo out. riippuu millainen ja minkä pituiseen. 'sekanen', patukoilla tehty esim? tai ihan afro - tosi hauska.

vaalentaminen kuivattaa kans, mutta jos on latvasta jo hauras ja söhrynen, niin ehkä ei sitä.

syväpuhdistava shampoo, pesee rasvan paremmin veks. MUTTA kai siihenkin tottuu, jos aina käyttää.

kuivashampoo joka toinen kerta (on suihkeena ainakin joillain merkeillä). tai sit semmonen hiuspuuteri (osis).

panta :)

huivi :)

Vierailija
14/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESEMÄTÖN PÄÄ HAISEE!!

RASVAINEN pää haisee. Sellainen pää, joka ei ole likainen, ei haise, vaikkei sitä koko aikaa lutraisikaan.

Vierailija
15/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ite haista..

Vierailija
16/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ite haista.

Vierailija
17/17 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla myös hiukset rasvoittuvat ja pää kai hikoilee kovasti nukkuessani, sillä aamulla tukka on ihan pystyssä ja likainen. Mutta koska kampaus on "wash and go" -mallia, ei hiusten pesemiseen mene kuin pari minuuttia, varmaan vähemmän kuin monilla niiden laittamiseen ilman pesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi