Vuodoista
Ilmeisesti vuodotkin kuuluvat joskus raskauteen. Olen 12vkolla muistaakseni ja eilen illalla huomasin sellaista hienoista verensekaista limaa. Siis tosi vähän ja tänään myös. Ei ole vaan aiemmissa kolmessa ollut. Yksi keskenmeno takana ja heti tuli mieleen, että sekö tästä nyt alkaa, mutta ymmärtääkseni näitä voi olla. Huolestuttaa vaan. Onneksi on eka neuvolalääkäri heti ensi viikolla. Tarkoittaako nämä vuodot jotain, että pitäisi levätä enemmän tai olla huhkimatta liikaa? Juuri on kodin muutto takana ja tämä uusikin koti alkaa olla järjestyksessä. Pelkäsin alunperin, ettei vaan muuttovaihe aiheuta jotain, mutta tämä tuli oikeastaan vasta sen jälkeen.
Kommentit (3)
Itsekkin juuri keskenmenon koin, enkä olisi kyllä ikinä voinut kuvitellakkaan miten kauhelta se voisi tuntua - henkisesti :(
Minäkin koin tällä viikolla keskenmenon, alkio oli kehittynyt 5-6 viikkoiseksi, jonka jälkeen kehitys oli pysähtynyt. Mitään rankempaa en osaa kuvitella, kuin tämä kokemus on ollut. Mutta pitää yrittää katsoa eteenpäin tulevaisuuteen ja toivoa parasta, että seuraava yritys palkitaan -toivottavasti!
Teille Erita ja fantasy myös jaksamista tämän rankan kokemuksen jälkeen, ei sitä osaa kukaan kuvitellakaan, ellei ole kokenut. Puhukaa läheisille, se auttaa parantamaan haavoja.
Yritetään uudestaan, kyllä se varmasti joskus vielä onnistuu! Tsemppiä!
Kyllä vaan on kyse keskenmenosta minulla. Lääkäri ultrasi ja totesi sikiön menehtyneen ehkä jo muutama viikko sitten. Nyt sitten odotellaan tyhjenisikö kohtu itse. En heti aio yrittää uudelleen, en halua heti uudelleen yökötystä, ehkä sitten vähän myöhemmin.