Me Naiset on paska pissislehti.
Lueskelin niitä kampaajalla, ja ihmettelin sitä yhtä vittuilupalstaa, jossa vinoiltiin mm. julkkisten pukeutumistyyliä.
Ei yhtään hauskaa. Mutta kaiken mauttomuuden huippu oli siteerata ivalliseen sävyyn äskettäin kuolleen Jane Goodyn lausahduksia.
Kommentit (10)
Sä taas kuulostat pikkuiselta tiukkapipolta itse, vähän huumorintajua jookos. Musta taas esim anna on pirun tylsä lehti;)
mutta tuo ap:n tarkoittama vinoilupalsta, jossa on vieläpä matkittu teinityylistä kieltä, on hölmö.
Huvittavaa on vielä sekin, että toisaalla samassa lehdessä voi olla mielistelevä juttu jostain julkkiksesta, ja sitten tämä samainen ihminen mollataan tuolla vinoilupalstalla...
Mauttomuuden huippu tosiaan oli se Jane Goody- lainaus sillä palstalla.
Joskus lehdessä on hyviäkin juttuja, mutta tuo yksi imbesillipalsta pilaa koko lehden, niin etten jatka enää tilaustani 3kk:n tutustumisjakson jälkeen.
Tuo mainittu palsta on vain YHDEN sivun koko kymmenien sivujen lukupaketista. Itsekään en siitä tajuttomasti pidä, mutta pakko myöntää, että välillä olen nauranut niille "imbesilleille" jutuille ihan kippurassa. :D
Lukijoita on niin monenlaisia ja sen lehden pitäisi kuitenkin olla suunnattu koko Suomen naisille.
Lopetin naistenlehtien lukemisen teini-iän jälkeen koska ne jutut olivat niin tyhmiä. Itseään toistavia kotkotuksia vuodesta toiseen, kuka sellaisista maksaa? Ilmeisesti aika moni, sillä myös useampi minua fiksumpi lukee sellaisia lehtiä mihin en ole koskenut kahdeksaan vuoteen...
joskus olen kirjastossa selaillut, mutta ei vaan ole minun tyyliseni. Naistenlehdistä luen vaan Oliviaa ja Elleä, muut ei nappaa.
Makuasioita.
vaikkakin liikaa mainoksia. Mutta mainosrahallahan se lehti pääosin tehdään. En kyllä ikinä osta lehteä normaalihinnalla mitä se nyt on, jotain 7,90e -siis melkein viisikymppiä vanhaa rahaa ja yli puolet sisällöstä kuitenkin mainossivuja tai muuta ihan sisällötöntä kierrätystä tyyliin keväällä muodissa yllätys yllätys pastellivärit ja klassinen valkea ja merimiesasut tai vuorovuosin safarihenkiset vaatteet... ja syksyllä-yllätys yllätys-muodissa on musta, harmaa, viininpunainen, ruskea ja ihanat sametit ja villakankaat.... olis joskus päinvastoin niin sit olis jotain uutta...; ) Onneksi se on aika usein -50% hinnalla irtonumerona. Jutut siinä lehdessä on kyllä mielenkiintoisia ja niissä on aina jotain uutta näkökulmaa asioihin.
Ei silti, kyllä musta etenkin hintaansa nähden nykyinen MeNaisetkin on ihan hyvä lehti, tulee tilattuna kotiinkin. Artikkelit on paljon parempia kuin muutama vuosi sitten ja muukin sisältö toimii. Se Olennaiset on joskus vähän mauton mutta usein aika osuva ja kuitenkin niille heitoille aina jaksaa nauraa, mulla on vissiin sitten niin huono huumorintaju. Eihän sitä palstaa nyt tarkoituskaan ole ottaa mitenkään vakavasti.
Pääkirjoitus & Virpi Salmen Viikon Olennaiset ovat sen parasta antia! Salmen palsta saa takuuvarmasti minut nauramaan.
Jade Goody juttu minuakin aluksi vähän "epäilytti". Mutta hei, kaikki lainaukset olivat hänen sanomisiaan. Mitä pahaa siinä siis oli?
Jade eli loppuun saakaa taatulla "Jade tyylillään". Pääasia että tuli kuulluksi & nähdyksi.
Olivia tulee minulle myös, hyvä lehti. Ellen lopetin, koska se vasta oli pettymys anniltaan! Mm. paljon kirjoitusvirheitä.
se vinoilupalsta, joka käyttää halpaa ja helppoa tapaa olla hauska: ilkeily. Ja tuo on tosiaan totta että sitten seuraavassa numerossa saatetaan tehdä mielistelevä juttu samasta henkilöstä jota on juuri piikitelty.
mutta tuo ap:n tarkoittama vinoilupalsta, jossa on vieläpä matkittu teinityylistä kieltä, on hölmö.