Valakaa minuun uskoa että nämä kilot ja turvotus lähtee synnytyksen jälkeen :(
Kolmas raskaus ja jo yli 15kg tullut painoa (nyt rv 31).. molemmissa aiemmissa tullut se parikymmentä kiloa, mutta nyt oli lähtöpainoa muutama kilo enemmän kuin ennen kakkosen odotusta, painan siis enemmän kuin koskaan ennen :´( En ole turhamainen mutta pakostakin välillä vetää mielen matalaksi, näin kevätauringon paistaessa varsinkin, kun jalat on aivan turvoksissa (sukista jää nilkkoihin kamalat painaumat) ja olo on muutenkin ISO.
Ekasta raskaudesta kilot lähti melkein kaikki (jäi 5kg jotka nekin myöhemmin kyllä lähti), tokasta jäi enemmän painoa... mitenkähän nyt? Ja painoa vaan tulee vaikka en edes mässäile enkä vedä ylenmäärin makeaa... harmittaa!
Kommentit (6)
Tuli oikeasti hyvä mieli!
Tiedän että on turhamaista valittaa kiloista, mutta on kyllä aika inhaa kun mitkään housutkaan ei sovi oikein päälle, näyttää niin pullealta sama mitä jalkaansa vetää, ja sitten housut valuu kuitenkin alas jne.. Mulla kilot tulee takamukseen ja reisiin :o/ Ja naama on pyöreä kuin potkupallo!
Mutta jospa tämä tästä alkaisi sitten synnytyksen jälkeen keventyä olo :)
ap
Mulla kolmas lapsi on 11kk ja nyt alkaa vartalon tilanne näyttää jo hyvältä. On tietysti vaatinut jonkin verran kävelyä ja uintia, mutta periaatteessa "helpolla" on lähtenyt. Huomasin jo aiemmin raskauksien jälkeen, että tasan vuoden päästä viimeistään mahtuu vanhat vaatteet päälle.
Tässä kolmannessa tuli kiloja tuplaten aiempaa enemmän, mutta kyllä ne näyttää sulavan :) Kiloja tuli 20.
3 lasta ja joka kerta 18 kiloa tullut, hävinnyt vuosi synnytyksestä. 3. krt oli rankka kun oli jo ihan täynnä jaksottaisia lihomisia ja laihtumisia. Silloin kun ei ollut mahaa, sellaisen halusi ja sitten kun se oli, tahtoi olla hoikka ;D
Nyt jätin liiat herkut pois ja olen "enää" 5 kiloa normaalipainosta (4 kk synnytyksestä), kesäkuussa varmaan omissa mitoissa. Ennen on se vuosi mennyt, kun olen ottanut varman päälle ruoan saannin imetysten takia. Arvaa onko ihana tunne kun alkaa mahtua entisiin 36 farkkuihin. Ja tähän se painonvaihtelu sitten jääkin, koska lapset on nyt saatu.
Kärsivällisyyttä kohtalotoveri, kaikki aikanaan :))
ei ainakaan liikakiloja tule. todennäköisesti on vain turvotusta joka jää yleensä sairaalaan.
Juuri tällaista tsemppiä nyt kaipaakin!!
ap
Ystäväni sai raskaudessaan 30 kiloa lisäpainoa ja turvotusta, ja nyt vuoden kuluttua raskaudesta on oma hoikka itsensä. :) Ja kolmen kanssa sulla on niin puuhaa, että hoikistut vallan itsestään.
Varsinkin turvotus sulahtaa pois kyllä. :)