Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kuvitellut, vai sairastavatko pienten lasten

Vierailija
14.04.2009 |

vanhemmat enemmän kuin isompien lasten tai ne, joilla ei ole lapsia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatautia jatkuvasti

Vierailija
2/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Viikko kuumetta ja flunssaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentauti joka saatu tarhasta on tosi raju yleensä aikuiselle.

Meillä pojat nyt 5v. ja 7v. ja kukaan ei ole miellä enään kipeä. Ihanaa.

Aivan järkyttäviä ne tarhoissa jylläävät oksu taudit.

Vierailija
4/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin lto ja kyllä suurin osa lastentaudeista on ennen omien lasten tuloa käyty läpi.

Vierailija
5/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synnyttyä olen ollut tsiljoona kertaa räkätaudissa ja kaikenmaailman lastentauditkin ovat jyllänneet. Ärsyttävää!

Vierailija
6/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheeseen kuuluu ihmisiä, joilla on tapana nuolla kaupassa ostoskärryjä ja tulla sen jälkeen pussaamaan avonaisella suulla poskelle. :D Lapsettomissa perheissä tällaista kai tapahtuu aika harvoin. XDD

Vierailija
7/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä ei ollut 4 vuoteen kuumetta kertaakaan ja nyt on ollut vuoden sisällä 3 kertaa ihan kunnon kuume (38.5). muutenkin kerran kuussa flunssa. lapset 2,5v ja 1v3kk.

Vierailija
8/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos perheeseen kuuluu ihmisiä, joilla on tapana nuolla kaupassa ostoskärryjä ja tulla sen jälkeen pussaamaan avonaisella suulla poskelle. :D Lapsettomissa perheissä tällaista kai tapahtuu aika harvoin. XDD

Vierailija
9/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljon useammin sairastellaan miehen kanssa nyt, kun lapset on siinä iässä, että maistelevat leikkipaikan töhnäisiä Legoja ja pussailevat kerhossa räkäisiä kavereitaan... Mutta emme ole alkaneet eristäytyä, kun muuten hajoaisi pälli, kun ei näkisi ikinä muita lapsiperheitä. Eiköhän tämä kuulu asiaan...

Vierailija
10/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodista ekana syksynä. Oli tosi ikävää, ensin tyttö 3 päivää poissa ja seuraavalla viikolla minä itse kipeenä. Ja se oli joka ikinen kerta. :( Huh, onneksi on tasaantunut. Odotan jännityksellä koulun alkua, onko taas sama juttu.

Vierailija
11/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenkin töissä pk:ssa. saa olla aika kova virus tai bakteeri, että minuun tarttuu.

Vierailija
12/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein minä olen se joka säästyy taudeilta, koko muu perhe sairastaa. En tiedä mistä johtuu, en ole mikään himokäsienpesijä.

Vierailija
13/18 |
14.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni taas tarttuu joka ikinen pöpö.

Vierailija
14/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsi 4 v, sairastelemme vähemmän kuin osa lapsettomista kavereista mutta enemmän kuin osa.

Vierailija
15/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä elämässäni edes kokenut ainoatakaan vatsatautia......

Nyt on monta kertaa vuodessa jos jotain...... Jos ei muuta niin flunssa tulossa... JA se vatsatauti kerran vuodessa........

Vierailija
16/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pari tautia vuodessa, mutta 1,5vuotias on näinä kertoina vain saanut pienen nuhan. Onnekas! Imetän edelleen, ehkä vaikuttaa...

Mutta asia riippunee myös luontaisesta immunologisesta kartasta. Tapasin laboratoriotyöntekijän, joka oli ollut 20 vuotta töissä lastensairaalassa. Kertoi, että parina ensimmäisenä vuotena oli iskenyt tauti kuin tauti, sitten sen jälkeen ei mikään...

Että vastustuskykyä on syytä pitää hereillä. Ei se legojen nuoleminen välttämättä olekaan huono juttu, pitkällä tähtäimellä ;)

Vierailija
17/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne tarttuvat aina lapselta ja ovat ilkeämpiä kuin ikuna.

enkä elämässäni edes kokenut ainoatakaan vatsatautia......

Nyt on monta kertaa vuodessa jos jotain...... Jos ei muuta niin flunssa tulossa... JA se vatsatauti kerran vuodessa........

Vierailija
18/18 |
15.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse en ole huomannut henkkoht sen eroa lapsen sairastumiselle ja tunnen tapauksia, joita ei ole imetetty ja eivät koskaan sairaana. OK, tokihan se vahvistaa varmaan immuunikykyä, mutta ei todellakaan ole mikään täydellinen bakteerien vastustuskeino. Tai sitten maitoni oli 'hapanta' :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä