Raskaana, ei kai?
Miten todennäköistä on tulla tästä raskaaksi? Pelkään kauheasti raskauksia ja tauteja, joten en halunnut yhdyntää, vaan runkkasin miestä vähän aikaa, sitten siihen laitettiin päälle kumi. Jatkoin hommaa vielä vähän aikaa, mutta sitten mies halusi tehdä sen itse. No, sitten jotenkin mielenhäiriössä tyydytin vähän aikaa itseäni sillä samalla kädellä millä olin miestä runkannut. En edes tajunnut tehneeni mokaa ennen kuin vasta myöhemmin. En tiedä, miten asia pääsi "unohtumaan", olin selvin päin. Mies väitti, että häneltä ei ollut tullut vielä mitään touhutippojakaan silloin aluksi, mutta otin kuitenkin jälkiehkäisypillerin seuraavana päivänä. Minulla on pari kuukautta sitten asennettu kuparikierukka, mutta ilmeisesti ne pettävät alituiseen. Olen ennenkin käyttänyt jälkiehkäispillereitä, ja yleensä minulla on menkat alkaneet sen ottamisesta noin viikon päästä, mutta nyt ei ole käynyt näin. Menkkojen pitäisi tulla noin kymmenen päivän päästä viimeistään. En mitenkään voisi pitää lasta, sillä olen rahaton ja opiskelut on kesken, enkä ole tuon miehenkään kanssa tekemisissä. Lisäksi en vain halua lasta, ja minusta tulisi huono äiti, minulla on luonnehäiriökin ja olen aina pinna kireällä enkä siedä melua ja hälyä. Minulla on myös vahva psyykelääkitys, jota en voi mahd. raskauden ajaksi lopettaa, sillä en halua psyykkisen kuntoni romahtavan. Olen aika hermona asian takia.