Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 13 ja ihan hervoton pallomaha...

Vierailija
12.04.2009 |

Miksi jo näin aikaisin on todella iso ja pyöreä vauvamasu?

Ei puhettakaan että jäisi keltään huomaamatta.

Muuten niin isot työhousutkaan eivät mahdu enää kiinni.

Esikoisesta pötsini oli myös valtaisa, mutten ainakaan muista, että olisi ollut jo tässä vaiheessa näin iso.

Kohta varmaan kyselevät että joko jään äippälomalle vaikka la:aan on vielä puoli vuotta...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten sieltä löytyi kolmoset:) Tässä mennään nyt sitten vk 35+1 ja tiistaina vauvat maailmaan:)

Tosin tämä on minun ensimmäinen raskauteni.

Vierailija
2/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha aina valtaisa.... Alusta asti, kuin nytkin.....

Tässä viimeisessä RV 7 ei enää pystynyt peittäelemään, että silleen :D

TH mainistsi, että paljon lapsivettä joten sekin syynä.... VAuvat ei koskaan isoja vaan normalikokoisia. Tämä viimeinen jopa hoikka kuulemma (karppauksella kun menen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muillakin on! Olen rv6 ja maha todellakin näkyy jo. Hädissäni mietin onko raskaus jo paljon pidemmällä vai miksi näkyy jo.

Hieman ahdistavaa, en haluaisi muiden vielä tietävän

Vierailija
4/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla viikkoja vasta 6 ja masu paisunut. Mietin jo, että onko mielikuvituksen tuotetta mut oli kyllä ekanki aikaan heti alkuun näkyvissä. Hyvin kauaa ei pysty piilottelemaan.

Vierailija
5/5 |
13.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hätnä odottaessani mahani turposi joskus viikolla 11. Olin onnessani kun olin niin odottanut, että koska se maha oikein tulee näkyviin. Tämä kuitenkin oli vain minun tapauksessani pelkkää turvotusta, jota kesti muutama viikko ja sitten maha hävisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme