Voinko olla ilman vaatteita niin, että talon muut asukkaat näkevät?
Asun rivitalon päädyssä, josta pääsee pihasta suoraan läheiseen metsikköön. Eli oman talon väki kulkee makuuhuoneemme ikkunan alta metsään. Muutakin kautta voisi toki mennä. Ja ohikulkiessaan on tietenkin pakko katsoa ikkunasta sisään. Laitanko verhot kiinni aina kun vaihdan aamullakin vaatteita vai annanko vaan toisten nähdä kun olen ilkosillani? Kummalle se on noloa?
Kommentit (3)
Silti hipsin monesti alasti läpi kämpän vaikka verhot olis auki ja valot päällä. Ei se minulta ole mitenkään poissa. Olen kyllä huomannut viereisessä talossa tupakoitsijoiden katselevan meille päin (en silloin ole ollut alasti, en kurki alasti ikkunoista vaan viuhahdan nopeasti mihin sitten olenkin menossa) ja monesti ollaan miehen kans naurettu, että siellä ne varmaan taas oottaa viuhahtelijaa.. En jaksa sulkea verhoja tuon tuostaki, kun minua alkaa ahdistamaan, jos verhot on kiitti..
pitäisin valoja ja kulkisin huoneissa alasti. Tämä kaikki on vain lähtöisin siitä, että minua on alkanut nyppimään se, että naapurit tuijottavat ikkunastani sisään AINA ohikulkiessa, ja minusta se on epäkohteliasta. ap
jos tietäisin, että siitä aina kulkuu kaikki ohi. Ja aamulla pukiessahan ne tietty olis valmiiksi kiinni yön jäljiltä, kunnes puettuani aukaisisin ne...