Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katkaisenko kokonaan välit tällaiseen ystävään?

Vierailija
12.04.2009 |

kuin max.kuukauden tai pari, jos emme ole voineet nähdä johtuen erilaisista työajoista tai toinen ollut reissussa.

Kyllä oikeesti hyvät ystävät ottavat molemmat yhteyttä. On mullakin ollut työkavereita, joista ei sit oo kuulunu enää miyään kun duuni on vaihtunut mut mitäpä tuosta.

Etsi uusia ystäviä, maailmassa kyllä heitä riittää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme vain silloin, kun minä otan häneen yhteyttä ja pyydän käymään tai kutsun itseni kylään hänen luokseen.

Ystäväni vaikuttaa vilpittömästi ilahtuvan aina, kun soitan ja tulee myös mielellään luokseni.

Mutta hän ei itse koskaan ota yhteyttä minuun.

Tai yhksi kerta muistuu mieleen viime syksynä, kun hän kaipaili jotain ruokaohjetta, silloin hän soitti minulle.

Olemme tavanneet viimeksi joulunpyhinä, jolloin hän kävi perheineen meillä.

Sen jälkeen emme ole soitelleet tai tavanneet, koska olen perhanan väsynyt olemaan yksin se aktiivinen osapuoli.

Pisin "eromme" kesti 3,5 vuotta. Otin silloinkin häneen yhteyttä ja sain kuulla että hän oli tänä aikana saanut vauvan. Ei vain ollut tullut mieleen kertoa minulle edes siitä.

Lapsuudenystäviä olemme, ja minusta olisi ihanaa, että olisi joku ystävä, jonka on tuntenut niin pitkään, mutta olemn alkanut jo kyllästyä tähän tilanteeseen.

En taida merkitä ystävälleni mitään.

Nämä pitkät pyhät taas sai ajattelemaan, nyt olisi ollut aikaa ystäville...

Vierailija
2/3 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi kyllä haiskahtaa, että hän ei koe olevansa sinun YSTÄVÄ. En nyt tiedä tarviiko välit poikkasta, mutta jos olette todella ystäviä, niin mikset puhu asiasta, kun noin sua häiritsee. enmmän tuntuu kaverisuhteelta, luultavasti hänellä ihan eri YSTÄVÄT nykyisin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mietit, onko vaan sen tyyppinen ihminen vai vaan juuri sulle. Minä antaisin olla molemmissa tapauksissa ja olen niin tehnytkin. En ole katkaissut välejä ja olen ihan väleissä, mutta jätin ottamatta yhteyttä ja jätin sen hänelle, koska tympäännyin olemaan aina se yhteydenottaja. Ei sun tarvitse välejä katkaista, eikö se mene ihan omalla painollaan, jos et vaan soita hänelle. Tee miltä itsestä tuntuu, minä en jaksaisi tuollaista.