Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksestä..?

Vierailija
10.04.2009 |

mulla on 3 vko vanha neitokainen, joka on äitiltä onnistuneesti saanu melkein nännin halki, ilmeisesti väärällä imemisotteella. Nyt ei imetys onnistu toisella tissillä siis ollenkaan, kun haava repeää aina uudestaan!

mites haavaa vois hoitaa?

nimim. mamma87

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä imettää väliaikaisesti vähemmän siitä rinnasta, jos mahdollista.

Vierailija
2/5 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin tarvittaessa rintakumia helpottamaan kipua sekä Lansinoh Lanolin -voidetta nänneihin. Toimi mulla paremmin kuin lääkevoiteet. Ja sitten vain hammasta purren jatkamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikila käy noin alkuun. Helpottaa jo parin viikon päästä. Hammasta purren vaan imetät molemmista ja hieman vähemmän tästä rikki menneestä. Esim. yöllä vaan siitä ei kipeästä rinnasta niin saa vähän pidempään parantua. Lasinoh oli mullakin apuna. Muista myös tarkistaa sitä imemisotetta.

Vierailija
4/5 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös puristamalla maitoa rinnasta saat steriilin ja sopivan rasvaisen suojan. Tosin itsekin haljenneista nänneistä kärsineenä koin Lansinohin kaikista parhaimmaksi. Itse käytin rintakumia pahimmassa vaiheessa, mulla halkeama vuosi pahimmillaan verta. Kyllä se alkaa helpottaa, kohta ei tunnu enää missään! Tsemppiä!

Vierailija
5/5 |
10.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yhdistellä, laittaa ensin Bephanteiinia siitä saa vitamiinia ihosolujen uusiutumiseen, ja päälle Lansihohia se kun ei ole vesiliukonen.

Älä luovuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän