Mitä ajattelette!?
Meillä on 5 lasta ja kuudetta odotan,olen nyt viikolla 25 ja kova issias vaivaa.Niin kova että käveleminen on hankalaa,En yleensä valita ja hoidan koti askareet apua pyytämättä.Tänäänkin olin ulkoilemassa yksin lasten kanssa,mieheni ei ole töissä vaan makaa sohvalla päivät pitkät...yök.no joo tänään raivostuin kun tulin ulkoa mies ei jaksanut eväänsä liikauttaa sanoin että en jaksa kattella tuommosta laiskiaista että kampasee kahvasta kiinni ja alkaa laputtaa..tämä lähti tuosta vaan lähteminen oli helppo nakki mua v###uttaa!!!mitä tommosella ukolla tekee?ei mitää!luulee varmaan että oon jotenki hänessä kiinni kun muksujakin on noin monta mutta enemmän se ottaa voimille katella ihmista joka vaan makaa kun sitä automaattisesti odottaa että toinenkin osallistuu askareisiin kun on näinkin iso perhe kyhätty..mua jotenki oksettaa...mitä tekisitte???
Kommentit (5)
sitä vähän aattelin että vittuun tuo jätkä tosta!!!tarkistin vaa etten oo liian nirso
neloselle: en ole ap mutta käytän myös sanaa yök, olenko siis provo??
miten joku voi olla noin patalaiska!!mitenhän oon joskus sekaantunu tommoseen lapaseen...ap
toi sun "yök" paljastaa sut aina =D
Pistäisin ukon ulkoruokintaan!
Mitä helvettiä teet tuollaisella ukolla? Ukko makaa päivät pitkät sohvalla täyshoidossa ja sinä hoidat lapset ja kodin. Jos ukolla ei ole töitä niin tilanteen pitäisi olla täysin päinvastainen!