Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko enää saada hyvän timmin kropan? Onko toivoakaan?

Vierailija
08.04.2009 |

Ikää on kauheat 30 vuotta ja mitat 168/81. Löysää on paljon.

Voinko enää koskaan saada HYVÄÄ kroppaa? Jos vaikka laihtuisinkin tosi paljon, jääkö ihoni roikkumaan ja näytän aina kauhealta?

Pääsenkö esim. alleistani eroon?

Mitkä mun mahikset ylipäätään enää on?

t. epätoivoinen

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatkan kysymystä; onko toivoa saada rintoja terhekoiksi muuten kuin leikkaamalla? Ei välttämättä nuoruuden kuntoon, mutta ettei olis tälläiset veltot ja roikkuvat läpsykät, kuin ilmapallot joissa on enää hitunen jäljellä...

Vierailija
2/8 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maltillinen painonpudotus ja iho kutistuu mukana. Kropan saat muokattua kauniiksi tehokkaalla lihaskuntotreenillä

Tsemppiä matkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sun pituinen ja painanut enimmillään vähän enempi kuin sä. Nyt painan 64 kiloa. Ei pahemmin mikään roiku... Paitsi vatsanahka raskauksista. Laihduta, jos jää löysää nahkaa sitä voi plastiikkakirurgilla käydä kiristämässä.

Vierailija
4/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka reena rintalihaksia, niin ei voi riipputisseille mitään!

Vierailija
5/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon yli 15 kiloa kevyempi eikä mikään paikka roiku, vaikka oon 35. Eihän mulla mikään mallinkroppa oo vieläkään, mutta ihan kaunis kuitenkin. Ja näin kiinteä oon viimeks ollut kakskymppisenä.

Säännöllinen liikunta ja kohtuus syömisessä! Ei siinä muuta tarvita!

Vierailija
6/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paino alas niin rauhallisesti, että iho 'ehtii' mukaan. Painon alenemista odotellessa jo lihaskuntotreeni päälle (salille mars!) ja lihakset tulevat kyllä aikanaan näkyviin ja muokkaavat kropan kauniiksi. Eli mahdollista on, kyllä!

Vierailija
7/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat yhtäaikaa lihaskuntoa ja venyttelyä ja siinä sivussa hitaasti mutta varmasti timmin kropan. Onko kukaan nähnyt pyöreää joogia?

Ja ruokavalio järkeväksi ja tavoite Uuteen Vuoteen 2011!

Vierailija
8/8 |
09.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt pyöreän joogaopettajan :)

Mutta vannon itsekin astangan nimeen, eli ei siitä sen enempää. Ruokavaliohan vaikuttaa enemmän kuin liikunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi