silmissä on hyytelöä
.
Kommentit (6)
mutta lyhyen googletuksen perusteella enpä usko että siitä on kyse. Tämä hyytelö on ihan irtonaista ihan silmän pinnalla, sen voisi halutesssaan pyyhkäistä sormenpäällä pois - ja joskus olen pyyhkäissytkin, mutta siinä varmaan menee niin paljon pöpöjä silmiin, ettei kannata kovin usein
Minulla alkoi tuota hyytelöä kertymään silmiin vasta aikuisiällä. Silmistä voi välillä vetää sormella isojakin riekaleita väritöntä hyytelöä. Lääkäri sanoi, että on ihan normaalia atoopikon allergista oireilua. En siis ole varsinaisesti millekään allerginen, vaan silmät vain ovat usein allergisesti ärsyyntyneet ja kutiavat. Itse käytän oireisiin Emadine -tai Lomudal-silmätippoja. Ei niistä kauheasti apua ole, koska niiden teho perustuu säännölliseen käyttöön. Joutuisin käyttämään niitä jatkuvasti, enkä sitä halua.Lääkärit ovat suositelleet myös silmiä kosteuttavia tippoja, mutta ei niistäkään ole apua ollut.
paksua limaa, allergiasta kysymys. Kutiseeko silmiä? Voi olla tosi paksua ja venyvää, itse kuvittelin että silmän limakalvo irtoaa :/ Mutta limaa se vaan on.
allergiaa se varmaan on, Mä ajattelin noita siitepölyjä, kun aikaisemmin silmäoireet on liittyneet niihin, mutta joo, olen myös atooppinen ja ylipäänsä herkasti allerginen vähän kaikelle ja sille sun tälle senkin mukaan, onko stressiä vai enemmän stressiä jne.
Täytyy varmaan etsiä taas joku allergialääke kehiin. Muakaan ei ne silmätipat oikein houkuta, mutta ehkä tilapäisesti. Mitä te käytätte?
mulla onsilmissä jotain ihme hyytelöä (väritöntä), joka seikkailee siellä sinne tänne. VÄlillä se haittaa näkemistä, mutta normaalisti vaan tuntuu vähän oudolta. Ei kuitenkaan kirvele eikä varsinaisesti kutise. Onko se allergiaa vai silmätulehdus?
Mulla on siitepylyallergiaa, mutta yleensä se ilmenee ihan raastavana kutinana silmissä, ei tämmöisenä vaisuna hyytelönä. Eikä kai nyt vielä mitään siitepölyä ole?