Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teille syntyisi 3. lapsi useita vuosia edellisten jälkeen..

Vierailija
25.05.2008 |

niin polttelisiko ostaa uudet tai uudemmat vaunut kuin mitkä teillä ehkä olisi vielä edellisiltä lapsilta tallessa?

Meillä on vuoden 2000-malliset vaunut varastossa, asiansahan ne ajaa totta kai, mutta selvästi vanhahtavan näköiset. Mutta taloudellisesti ajatellen on silkkaa hulluutta ostaa nyt tälle varmasti viimeiselle enää uusia vaunuja. Rahaa saa kyllä menemään muutenkin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta on toimivat vaunut niin onko se sillon pakko kuluttaa rahaa ja turhaan materiaalia uusiin vaunuihin vain ulkonäön takia?

Vierailija
2/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaan uusia vaunuja ostaisi, jollen uskoisi, että vaunut on kylmässä varastossa homehtuneet tms.

Sen sijaan varmaan ostaisin uudet rattaat ja itse asiassa tuolle meidän pienemmälle ei edes ostettu koskaan vaunuja vaan Teutonian Timmyt ja niihin kantokassi. Eipä yli puolta vuotta tunnu vauvat oikein mahtuvan vaunuihin, niin paljon halvempi ja kätevämpi vaihtoehto oli tuo ja nuo Timmyt on ihanan pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä onkin ollut kymmenet rattaat/vaunut kolmella lapsella ja lisää tulee kunhan vayva kasvaa ;)

Vierailija
4/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kaverilta perittyjä 12 vuotta vanhoja rattaita lapsillani, olen ihan vain iloinen siitä että a) ei itse tarvitse ostaa kalliita rattaita ja b) edes jossain asiassa voi olla ekologinen, kun lasten myötä tulee väkisinkin pakko ostaa todella lyhyelle käyttöajalle jääviä tavaroita.

Vierailija
5/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommat tavarat (vaunut, rattaat, turvaistuimet jne). Ainoastaan vaatteita olen säilyttänyt. :)

Vierailija
6/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ekalle ostin tutulta käyteyt ja ne hajosi, joten toiselle ostin ihan uudet vaikka ikäeroa vain vajaa kolme vuotta. Toisella ja kolmannella ikäeroa 4v, aluksi käytin vanhoja mutta sitten ostin uudet, osin ihan turhamaisuutta, osin käytännölisyyttä. Halusin pienemmät, koska minulla aika pieni auto ja oli kiva kun takakontiin mahtui vaunujen lisäksi muutakin tavaraa kun kuljen kolmen lapsen kanssa.

Rahaa lapseen palaa muutenkin, niin eipä se 400 euroa niin suuri summa "koko kakussa" ole, joten siitä ei ollut meillä ainakaan kiinni. Vaihteleehan ihmiset autoakin parin, kolmen vuoden välein ja se maksaa monta tonnia lisää kerrallaan, silloin ei kukaan inise rahasta, mutta lapsen rattaissa pitää sitten kitkastella vaikka niin, että homeisissa työnnellään (olen tätäkin nähnyt)

Vierailija
7/7 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset syntyivät -92 -94 ja -95 ja kuopus -03.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi