ärsyttääkö mahaan katsominen?
olen itse vielä nuori(ei lapsia) ja tänään näin kaupassa noin 35-40-vuotiaan äidin ja mainitsin että onpa kaunis masu (en koskenut:D) ja sitten nainen katsoi mua vaan ilkeesti ja lähti kävelemään.. olin vähän äimänkäkenä:D
kertokaa nyt raskaana olevat/olleet onko ärsyttävää jos joku kommentoi positiivisesti vatsasta? vai oliko se sitä kun olen vasta 20?
Kommentit (15)
ilmeisimmin edes ollut raskaana :DD
Nainen ei muutu kaikkien omaisuudeksi ja kaveriksi siksi kun on raskaana.
mutta kyllä mäkin oon saanut jotain kommentteja joskus esim että olet kaunis ja eihän se mua suututa.. voiko siitä oikeasti suuttua:D olisi varmaan pitänyt huutaa sillon etten oo sun kaveri vai mitä??:D
ja vatsa synnytyksen jälkeen niin iso että naytän kuin olisin viikolla30 tai jotain..
VArmasti vetäisin hernen nenään jois joku tulis jotain kommentoimaan.
En ymmärrä muutenkaan että täysin ventovieraat kommentoi toisten ruumiinrakennetta (vaikka edes hyvällä)
En mäkään kehu naapurin Ranen kaljamahaa iiihanaksi...
kaitpa mä sitten tein väärin:S en enää kommentoi tästedes. lupaus.
eihän kukaan tuu munkaan kasvoja hipelöimään:D mutta ei haittaa vaikka kehuisi;)
t.ap
mä tykkään, kun joku sanoo masuani ihanaksi:)
Me suomalaiset ollaan vaan niin nyrpeää ja kateellista kansaa että jos jollakin hyväntuulisella positiivisen asenteen omaavalla henkilöllä on rohkeutta puhua vieraalle ihmiselle niin siittähän se riemu vasta repiää ja keksitään silimät ja korvat päästä asioita miksi vieraille ei saa puhua, eikä ainakaan kehua!!!
Mikä siinä on, kun nainen on raskaana muuttuu heti kaikkien "omaisuudeksi" jolta voi tulla kyselemään mitä vaan, kommentoimaan mahaa, kertomaan raskaudestaan ja joskus koskettelemaan. Ihan vaan vaikka kaupassa...
Ei vaan kukaan tule kertomaan, että oletpa sinä kaunis ja upea vartalo kun ei ole raskaana, ei tule kommentoimaan vaikka olisi vähän pyöreä, ei hipelöimään...
Siis MIKSI raskaana olevien "kimppuun" ja juttusille voi noin vaan tulla?
Hormonit muutenkin heittelevät ja ei voisi vähempää ventovieraiden hipelöinti ja kommentointi. Anteeksi vaan
Vituttaa suorastaan, kun esim. työpaikalla kaiken maailman ihmiset tulevat antamaan kaiken maailman lapsenkasvatus- ja raskausneuvoja jatkuvasti. Tuntemattomat käyvät mahaan kiinni ja läpyttelevät sitä.
Muutut kaikkien omaisuudeksi, jota saa kommentoida ja koskea ihan mielin määrin.
Ärsyttää.
Olen pienikokoinen nainen ja näen välittömästi punaista, jos mulle lässytetään kuin lapselle. "Masu" kuuluu ehdottomasti tuohon kategoriaan!
Toinen on se, että mua ärsyttää miettiä nykyään paitoja siltä kannalta, että näyttääkö raskausmahasta jäljellä oleva läski alkavalta raskausmahalta! Kun kuitenkin joku tulee siitä sanomaan, ja se vararengas on mulle aika herkkä paikka (kuopus jo melkein 2-v...).
Olen ollut molemmissa raskauksissani niin ylpeä siitä.
Mutta nyt oikeestaan huvittaa kun viimeisen raskauden, joka oli kaksosraskaus ja kiloja jäi siitä 20, niin ihmiset katselevat kuin raskaana olevaa ja hymyilevät niin tietävästi.
Olen alkanut polttaa taas raskauden jälkeen(synnytyksestä siis kohta 2v) ja kyllä hymyilyttää ne naamat kun vedän tupakkaa ja luulevat selvästi minun olevan raskaana:) No siinähän luulevat, ei haittaa pätkääkään:D
oli aivan varmasti kun näkyi ihan selvästi oli hoikka ja tosi iso oli vatsa jo:D
olisi kyllä vähän koominen tilanne kun ei olisikaan:D