Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä kirppis Tampereella?

Vierailija
07.04.2009 |

Minne kirppikselle kannattaisi Tampereen seudulla viedä lasten vaatteita? Vaatteita olisi iso kasa, jotka pitäisi viedä myyntiin, paljon ihan perustavaraa H&M ja Lindex-linjaa . Mitä paikkaa suosittelisit? Missä vaatteet saa hyvin kaupaksi? Mitä pitäisi pyytää paidoista, housuista, neuleista yms.? Kiitos, jos joku viitsii vastata.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä bonus ja radio. En tiedä miten siellä lasten vaatteet menee kaupaksi.

Vierailija
2/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiokirpparilla ja Bonuskirpparilla on se ongelma että esim mulla trokarit varasta apöydistä ihan sumeilematta. JA tiiedän sen siitä että aina kun mulla on pöytä niin käyn päivittäin siistimässä pöytäni ja katson muut pöydät läpi ettei mun tavarat kulkeudu muualle. Ja mulla on tavaroissa ym. jotain sellaisia tuntomerkkejä joista tiedän ne omaksi ja niinpä ne vaan on ilmestyneet trokariksi tiedetyn henkilön pöytään hänen pöytänsä lapulla. Ja kassan kautta hän ei ole sitä myyntiin itselleen hankkinut vaan siis varastanut. Radiokirpparilla tuo on isokin ongelma vaikka myymälähenkilökunta ei sitä tunnusta. Siksi en enää pidä pöytää radiokirpparilla. Vaikka myyntiäkin siellä tulee hyvin niin varastaminen on aika runsasta ja noi trokarit iso ongelma.

Mun kaveri joka on toisaalla kirpparilla töissä sanoo että heilläkin trokarit on iso ongelma mutta siellä sentään myymälähenkilökunta pyrkii puuttumaan tilanteeseen.

Mutta siis jos haluat tehdä itse löytöjä niin kannattaa käydä vilkaisemassa radiokirppistä laukontorilla ja bonusta itsenäisyydenkadulla. Toki pöytien hinnat on aika suolaisia joten se siirtyy suoraan tavaraoiden ja vaatteiden hintoihin eli ihmiset yrittää nyhtää rikkinäisistä ja huonokuntoisista tavaroista ja vaatteista ihan sikana rahaa mutta siis toisinan voi tehdä hyviäkin löytöjä. Kun yleensä ne halvat päätyy heti aamusta trokareiden pöytiin kalliilla myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa tavarat ajautua pöydästä toiseen kiertämättä ensin kassan kautta laisinkaan. Ne mummot on ihan sika röyhkeitä varkaita.

Niin ja henkilökunta radiolla on niin töykeetä, ettei mitään rajaa. On tehnyt mieli todeta, että jos töissä olo on niin ankeeta, kuin niiden nyrpeät naaamat antaa ymmärtää, niin kantsis ehkä vaihtaa työpaikkaa...!!!

Vierailija
4/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Radiokirppiksen henkilökunta on kyllä todella pelottavan nyrpeää ja hapannaamaista. En kovin heppoisista syistä alkaisi heidän kanssaan neuvottelemaan tai ratkomaan ongelmia.

Bonuksella on ollu pääpuolin mukavaa henkilökuntaa, joskin vaihtuvaa.

Molemmilla on keskimäärin hyvää tavaraa ja ovat kohtalaisen siistejä paikkoja.

Vierailija
5/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista, enpä ajatellut tuota ollenkaan, että vaatteita vielä varastetaan. Onko kellään kokemusta Kaukajärven Jumbosta tai sitten Länsi-Treelta mistään kirppiksestä? Asutaan siis länsipuolella, joten täältä päin voisi olla lyhyempi matka käydä pöytää siistimässä.

Vierailija
6/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustanlahdenkadulla (Metson takana) on lastentarvikekirppis Pikkukirppu. Pieni ja vähän täyteen ahdettu, mutta siellä käy paljon väkeä ja siistit vaatteet menee helposti kaupaks.

Vierailija
7/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn siellä n. kerran 2 viikossa ostoksilla. Vie sinne, ihan siisti paikka ja todella ystävälliset ihmiset pyörittävät kirppistä.

Vierailija
8/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä sain myytyä lähes kaiken mitä vein, siis siistikuntoisia lastenvaatteita edullisesti

Vierailija
9/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia sekä myyjänä että ostajana.

Vierailija
10/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Länsi-kirppis voisi olla hyvä vaihtoehto, kun on kerran täällä suunnassa tai sitten tuo pikku-kirppu keskustassa. Oletteko kyseisillä kirppiksillä huomanneet tuota varastelu/trokari-ongelmaa?

ap

Vierailija
11/14 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tuo Radio-kirppiksen henkilökunta on niin legendaarisen nuivaa ja huonosti käyttäytyvää, että ei mitään rajaa.:/

Ihan kivoja löytöjä olen sieltä tehnyt, mutta tuo henkilökunta on kyllä sellaista, että on melkein liian epämiellyttävää pelkästään maksaa nopeasti ostoksensa ja häipyä paikalta, että saati pitäisi jotain ongelmia heidän kanssaan ratkoa. Tästä syystä en sinne myymään tavaroitani mene ja toinen on nuo trokarit ja varastelut.

Pikku-kirppu on niin pieni kirppis, että en todellakaan usko, että siellä on trokareita. Kiva paikka. Myynti onnea!:)

Vierailija
12/14 |
21.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monesti ollut pöytä Bonuskirpparilla ja hyvin on lastenvaatteet kaupaksi menneet. Nyt tosin jäi kakkamaku suuhun koko paikasta kun asiallisesti annoimme myyjälle palautetta siitä miten paikka on mennyt huonommaksi ja vastaukseksi saimme asiattomia huutoja ja meuhaamista. Tosiaan minäkin olen sitä mieltä et jos työ maistuu niin kakalle niin paras olisi vaihtaa työtä. Myyjä sanoi ihan suoraan kuinka ei pidä työstään(kiire) ja kuinka pomo ei kuuntele(ja palkkaa lisää väkeä vaikka tarvetta olisi). Annoimme kommenttia lähinnä siitä kuinka tavaraa katoaa. Kukaan ei seuraa, voisin vaikka tyhjätä yhden kokonaisen pöydän ja kukaan ei kiinnittäisi siihen mitään huomiota. sovitussysteemi ei toimi, myyjä ei sitä pysty vahtimaan. Tavarat siirtyy millon mihinkin, alelaput ei pysy pöydissä jne. Henkilökunnalla ei ole aikaa yhtään seurata pöytien kuntoa ja yleensäkin menoa kirppiksellä. Yksi ihminen kassalla samalla rahastaa asiakkaat, hoitaa pöytä tilitykset, "valvoo" sovitussysteemiä jne. Ei todellakaan ole riittävä. Viime viikolla jonotin n puolisen tuntia ennenkuin pääsin myyjän kanssa jutuille. Edessä tilitysepäselvyys ja 20 kärsimätöntä ihmistä kassajonossa. Ei ihmekkään kun hermostuvat ja jättävät ostokset tekemättä!!!

Vierailija
13/14 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nattarissa on se aika uusi lastenkirppis Puotikuu. Siellä on ainakin hyvin tilaa asioida vaikka vaunujen kanssa. Se on ainakin toistaiseksi siisti ja aina kun oon käyny on ollu hyviä vaatteita ja muutakin tavaraa. Onhan se vähän kauempana kylläkin.

Vierailija
14/14 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai, ihmiset vartavasten menevät etsimään sinne juuri lastenvaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan