Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ostaa oikean kokoiset imetysliivit?

Vierailija
25.05.2008 |

Pitääkö ostaa esim. hieman suurempaa kokoa, koska rintojen kokohan kasvaa kun niissä on maitoa enemmän. tai jos ne ovat vasta syöty.

MIstä mahtaa löytää kunnon liivit?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. kahdet liivit aluksi. Noin 2kk jälkeen maidontulo on tasaantunut sen verran, että rinnat pienenevät.

Voin sanoa, että ei ole mukavaa lähteä heti synnytyksen jälkeen liivikaupoille kun rinnat puskevat maitoa. Lisäksi sitä on niin paljon vauvassa kiinni, ettei siinä paljoa kerkiä sovittelemaan.

Itse ostin liiviliikkeestä laadukkaat imetysliivit, kahdet samanlaiset. Kannattaa ostaa aluksi kaarituettomat, jottei ne painaisi rintoja ja aiheuttaisi siten tukoksia.

Vierailija
2/4 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkykalliit, eli hennoo ostaa sitten eri kokojakin ja löytyy mistä tahansa isommasta marketista. Ne sellaiset trikoiset ei-pitsiset Mamabel-liivit ainakin venyy tosi paljon, ostin itse ihan oman kokoiset ja ne oli ihan hyvät vaikka rinnat pullistuivatkin reilusti. Mamabel Lacet on pitsiset ja nätit, vähän kalliimmat kuin ilman pitsiä, nekin venyy tosi paljon.

Ja minä myös suosittelen etsimään kaarituettomia liivejä, jolloin mm makuultaan imetys on varmasti mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten parin-kolmen kk päästä siirryin D-kuppiin, kun maidontulo tasaantui.

Vierailija
4/4 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon noustessa olin F, sitten palasin takaisin D:hen joka olen normaalistikin. En siis tarvinnut suurempia liivejä kuin ennen raskautta. Imetin niin usein etteivät rinnat ehtineet paisua mitenkään järjettömän isoiksi imetysten välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä