Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITTÄJÄT HUHTIKUUHUN!!!

06.04.2009 |

Heh..ihan kun oltais Yrittäjiä kaikki..siis työelämässä! No, eiköhän kaikki ymmärrä yskän..?!

Nostin pinoa ettei pudota ihan alas..

hiljaista on? Itsellä ainakin tauko onnistunut ihan kivasti.

Mitä kaikille kuuluu vanhat ja uudet?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä itsekin taas aktivoituisi, kun hoidot taas jatkuvat. Maaliskuussa oli 1. IVF nega ja nyt odottelen välikierron jälkeen menkkoja alkavaksi, että pääsemme 1. PASiin. Estrogeenilaastarit pitää vielä käydä apteekista hakemassa. Onko muilla ollut laastari käytössä? Minulla 100mg ja vaihto joka toinen päivä.

Vierailija
22/32 |
28.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teretuloa takaisin!

Mikä tätä sivustoa vaivaa? Muuttuu joka pv ja nyt aivan aneeminen!! Näkyykö muilla??

Ei mulla ihmeempiä..vuodon keskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 4 inssiä-negoja. 6.5-15.5 primot, menkoista piikit ja kevyt ivf. Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1.IVF 03/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmeno 10/08. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y 04/04 saakka. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg. 02/09 inssi.

MIRGGU, 24+M30. Y 07/07, terolut aloitettu 12/07. Jatkuu edelleen, clom hexal oli mukana muutaman kk:en (tuloksetta), lapsettomuus tutkimukset aloitettu syksyllä-08.

ATWOOD, 27+M30. Y 6/07 asti, hoidoissa syksy/08. Syy: selittämätön. Kierto säännöllinen ja ovuloin luomustikin. Klomeja kokeiltu 3:ssa kierrossa, 2 X IUI-negaa. 02/09 inssi nega. Suunnitteilla IVF.

RVSR, 32, lapsettomuus vuonna02-03, 03 parisuhdekriisi->e-pillerit 7kk. Pillerit lopetin 01/04, 10/04 syntyi luomuna esikoinen. Epäiltiin ovulaatiohäiriötä, mutta tilanne ratkesi onnellisesti. Kakkonen toiveissa, lopetettiin ehkäisy keväällä 06, hoitoihin 10/08. 10/08 PCO-diagnoosi. Sain clomit. Ehdin syödä yhden kierron, sitten tuli simppatestien tulos -> ICSI, liikkuviakin, mutta hedelmällisyys alentunut ja lisäksi löytyi vasta-aineita. 02/09 Pas.

JAANA.P3, 27+M33. Luomusti 4-vuotias poika. Pikkukakkosen Y takana reilut 3v, 2 inssiä tehty ja IVF aika elokuussa.

POPPINS, 24+M32, Y 04/07 asti. Tutkimuksiin 04/08, kierto heittelee ja miehellä hieman epäilystä omista kavereistaan. Kierron pituudesta huolimatta tapahtuu ovulaatio, mutta miehellä siittiöitä niin vähän, ettei onnistu ilman hoitoja. IVF-jonoon 11/08, jonotusta...

MIIULAINEN,

NIA77, 4.2 Eka IVF. Takana inssejä. Luomulapsi 7,5v sitten. Y 3v pikku2:sta. 02/09 PLUSSA!!!-> KM :(

MAGGYOO: 25+M25, Y 03/08 asti. Syy: PCO. Nyt Metforem 1500mg/vrk + Terolut + Clomifen 2tbl annoksella.

KATINA74, 35+M43, Katinalla luomu tyttö 02/01, Y 06/03 asti. Hoidoissa 10/05 asti. Miehen sperman laatu heikko, ICSI 03/09 6.3 2kpl alkioita siirrettiin. nega

MOONA79, 29+M33. Y 09/08 asti. Endo, torvet tukossa. IVF hoitona, pääsiäisen jlk.

POLGARA78, 31+M28. Y 09/06 asti. Miehen simpat priimaa, mutta muoto vielä selvittämättä. Kohdunulkoinen 12/02 saman miehen kanssa (ei ollut suunniteltu raskaus). Vasen johdin kunnossa, oikeasta ei varmuutta. Munasarjat toimii molemmin puolin ok ja ovuloin ilman lääkitystäkin. Nyt oltu aktiivisesti hoidossa julkisella kohta 2v. Kaksi Clomikuuria takana ja yksi inssi, josta nega. Toiseen inssiin valmistaudutaan kolmannella clomikuurilla ja prolakt.estolääkityksellä. Toistaiseksi suht selittämättömiä.

Päivittelin listaa omalta osaltani!

Vierailija
24/32 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsun kaikille!

No nyt se täti sitten tuli käymään ja tein työtä käskettyä ja soitin sairaalaan että koskas siellä olisi aikaa tähän tutkimukseen. (munatorvien aukiolotutkimus). Ja sieltä hoitaja ystävällisesti vastasi: "että meillä on nyt niin paljon potilaita jonossa ja peruutus aikojakin tulee erittäin harvoin tähän tutkimukseen että tästä kierrosta ei valitettavasti pystytä sinua tänne ottamaan."

Joten kuukauden päästä yritetään uudestaa, ja tietysti harmittaa. HÖH!

Hyvää vappua kaikille! =)

Vierailija
25/32 |
01.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan harmitus Mirggu!!

Soittele vielä myöhemmin ja kysy peruutuksia.

Onko kukaan funtsannu et siirtäs hoitoja ton pandemia uhan takia...et ei halua olla raskaana jos se iskee tai huolehtia ja pelätä vastasyntyneen pienen kanssa...?? ihan vaan kysymys.

Vierailija
26/32 |
02.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Anen!

Mä en oo ees pohtinut koko asiaa, kun täällä on kuitenkin niin hyvä tuo terveydenhuolto, et varmasti pääsee ajoissa kunnon hoitoon. Toki se hiukan säväytti, kun yks ilta uutisissa kerrottiin Lahdessa ja Kotkassa olleen epäilyt jne. ja itse asustan tässä välimaastossa.

Ainoo asia mitä oon kyenny funtsii on nää hoidot ja toiveet omasta nyytistä... ja kuinka pahoja sivuvaikutuksia nää pillerit sit tekee ja millonkohan meille tehdään eka ivf... Eli aika (.) ympärillä ajatukset pyörii täällä. Mites muut ja sie Anen?

(.) Eilen alottelin ottamaan tätä Norprolacia ja aika väsy vaan ei onneks viel muita oireita oo tullut, jee! Tänään aloitin popsimaan clomeja ja nyt 2/pvässä. Ens pe on uä ja sit tietää miten suurempi clomiannos siel toimii. Tää kierto on taas se huonompi kierto, et toivoo sopii vasemmalle kasvavan se johtofolli. On nää kyllä ihan ihme juttuja... =D Tästä inssistä tehdään myös se simppojen muotoanalyysi, et jotain uutta tietoo toivottavasti tulis sieltä.

Miten muut voivat? =)

Vierailija
27/32 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas vanhat ja uudet!

Kävin täällä tossa helmi- maaliskuussa. Ekasta tuoresiirrosta tuli plussaa, mutta pieni onnemme lähti luokse enkeleiden. Ekassa ultrassa näkyi oikein hyvin ja sydän löi ym. Jostain syystä mulle tuli pari viikkoa sitten tunne, että mitä jos kaverin kehitys on lakannut, mutta ei vaan tule ulos. Mitään oireita mulla ei ollut. Kävin sitten yksityisellä ultrassa ja sieltä tuli tyly tulos. Sydän oli pysähtynyt ja kehitys vastasi 8 viikkoa. Nyt on sitten lääkkeellisesti tyhjennetty ja odotan menoa jälkitarkastukseen. Nyt olen ekaa päivää töissä ja olo on tuskainen. Miten te, jotka olette tämän kokeneet olette selvinneet tuskasta? Mitkä on mahdollisuudet vielä tulla raskaaksi pakastealkioista ja kuinka nopeasti niihin hoitoihin voi km jälkeen mennä?

Terkkuja kaikille!

Vierailija
28/32 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille!

(.) Mä odottelen huomista seurantaUÄ:tä, et näkee miten toinen clomikierto on vaikuttanut ja pääsenkö ekaan inssiini pääsiäisen jälkeen. Toivottavasti munis ois nyt siel vasemmalla puolella, joka on mun 100% varmasti auki. Huomenna sitten lisää.... =)

Jos tääkään clomikierto ei tuo tulosta, niin alkaa ivf olla seuraava aste tai sitten menopurit ja luget tai jotain?

Voimia kaikille ja positiivisia tuloksia sekä ajatuksia!

Vierailija
29/32 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi tällä palstalla, mut tuntuu hyvältä kun tänne saa purkaa tuntojaan! Kun ei olla tästä oikein nyt kenellekkään kerrottu, pari ystävää tietää kun ovat meidän 11kk:n ikäistä neitiä hoitaneet, kun ite ollaan oltu lääkärissä. Ja ei se oo samanlaista jutella niiden kanssa kun ne ei ole kokenut mitään tällaista... tiedätte varmasti mitä tarkoitan.

Meillä oli siis pas 31.3. ja 2 siirrettiin, eikä enää yhtään jäänyt pakkaseen, mies ei enää luvannut lähteä tähän rumbaan mukaan, et toivon todella että tästä tulisi ihania uutisia ja kaikki menisi hyvin. Ja tietty nyt lähes hermot riekaleina odotan et saisisn tehdä testin! Olisin sen jo viikonloppuna tehnyt, mut mies kielsi! :) Ja tänään olen mennyt apteekin ohi jo kolme kertaa, teki niin kauheesti mieli poiketa ostaan testi, mut jos nyt kuitenkin yritän sit kestää vielä yli pääsiäisen! Koville ottaa... ilmoittelen sitten mitä meille kuuluu!

Vierailija
30/32 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika kulunut enempi taustaillessa. Harvoin jaksaa kirjoitella, vaikka juttuja on tosi kiva lukea. Minä olen nyt aika mukavasti unohtanut tämän lapsentekopuuhan parin kierron ajaksi. Onneks!

Meillä on nyt takana sitä pikkukakkosen yritystä siis reilu 3 vuotta.

2 inssiä tehty joista ei toivottua tulosta.

Elokuulle tuli aika IVF-hoitoon. Sinne siis seuraavaksi ellei ennen sitä kotikonstein raskaus ala. Ens kiertoon ajattelin omatoimisesta syödä kaksi clomia ja ovistestejä tilasin netistä.

T: Jaana

Vierailija
31/32 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla teille kertomaan kuulumisiani.

Kävin eilen ultrassa ja siellä se pikkuinen polskutteli. Koko vastasi viikkoja ja tästä eteenpäin normaali raskauden seuranta. Sydänäänet kuului hyvin.

Kiitos teille kaikille tuesta ja turvasta. Vaikken täällä kauaa ehtinyt pyöriä, niin silti teistä oli apua.

Kaikille teille oikein paljon jaksuja ja onnea!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hyvää pääsiäistä ja kevättä!!

Terv. MaggyOo ja Junnu 7+2 :x

Vierailija
32/32 |
07.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea sulle tehtiin ennen kuin sait ihania uutisia? Kaikkea hyvää sinulle ja kerrohan välillä kuulumisia, jotta mekin jaksetaan uskoa parempaan tulevaisuuteen...=)

(.) Se mun ultra onkin vasta huomenna eikä tänään...Tämä tyttö hiukan päivistä sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme