Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pihtaa!

Vierailija
06.04.2009 |

APUA! Vuosi oltu yhessä ja nyt ukko pihtaa. Minä pihtasin edellisessä suhteessa, hän jopa päättänyt suhteen, kun sai liian vähän seksiä.

Alussa seksiä oli tosi paljon 3krt/pv, sitten kerran, sitten joka toinen pv, sitten viikonloppuisin, nyt pahimmillaan 1krt/2vko. Yleensä kerran viikos. Mä olen tosi kiukkunen, kerjään ja loukkaannun, itken ja pahotan mieleni. Koko suhde alkaa mun osalta pyörimään vaan tän ympärillä.

Seksi on tooodella hyvää, sehän tässä kamalaa onkin. Se musta näin halukkaan on tehnyt. Haluan sitä ihan hirveesti. Tätä on nyt jatkunut varmaan 4-5kk. Mies ei osaa selittää muuta, kun että on talvisin väsynyt ja sanoo, et tää mun suhtautuminen ahdistaa.

Mutta mihin sen halut on kadonneet??! Ei voi pettää, se ei vaan ole ajallisesti mahdollista - enkä kyllä ikinä sitä uskoiskaan. Mussa sellanen vika et olen tosi paljon iholla. Olenko siis itse aiheuttanut tän? Pitäs varmaan herätellä hänen saalistusviettiä, mut mites teet. Sit kun irtoo, ni en mä pysty enää pidättelee.

Ja olen kyllä yrittänyt kehitellä itelle muuta ajateltavaa ja tekemistä, mut se menee sit mun osalta kostamiseksi ja marttyyrileikiksi, joka ei tee hyvää myöskää suhteelle!

Niin last but no least: meillä on 18v ikäero. Olen 23 ja mies 41.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä sekin mutta jutussa, että ollaan jo 2,5 vuotta yritetty vauvaa... tai siis käytännössä minä olen yrittänyt, miestä kun ei voisi vähempää kiinnostaa! Sanoo usein, että meidän todellakin pitäisi hankkia se lapsi, jotta en olisi niin kovasti hänen kimpussaan, mutta sitten ovis aikaan sitä ei kiinnosta seksi / väsyttää / pää kipee / kännissä / krapulassa / tai sit sillä on joku muu ongelma....

Meillä ikäeroa 7 vuotta! seksiä meillä on hyvässä lykyssä 1-2 krt/kk.... toooodella raivostuttavaa!

Vierailija
2/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ollu viimeksi seksiä joulukuussa. Ja sitä ennen syyskuussa. Kaikkeen tottuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tasan nauti! Mä olen nuori nainen, muuttamassa nyt avoliittoon. Ei mulle ensin opeteta seksin saloja ja sitten oteta sitä pois. Mä en edes halua tottua tällaiseen. 3krt/vko olis ok, 2krt tulee tällä hetkellä parhaimmillaan, ja senkin siedän.

Viimekski ku pani, ni olin ku aurinko seuraavat 2pv. Oks se niin saatanan vaikeeta??! Mun mielestä olen aika helppo nainen, jos mut seksillä voi pitää tyytyväisenä.

Tässä ikäerossa nyt vaan pelkään, että tässä voiskin olla kyse jostakin ikäjutusta... Mut tosiaan, miehellä on itelläkin kokemusta siitä ku nainen pihtaa. Ja sille se oli niin iso juttu, että päätti koko suhteen. Siksipä sen pitäisi ymmärtää mua hyvinkin tässä nyt.

En vaan tiedä, että mitä tässä pitäs tehdä. Uusia leikkejä ei tarvi kokeilla, meidän seksi ei todella ole yksitoikkoista. Alkaa menee jo pimeeks, jos tästä lähtee eteenpäin viemään.

Jos se on hyvää, niin miksei sitä voi olla paljon!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällaisen miehen kanssa haluat lapsen? Jos mies siis ihan evvk.

Meillä on vielä sekin mutta jutussa, että ollaan jo 2,5 vuotta yritetty vauvaa... tai siis käytännössä minä olen yrittänyt, miestä kun ei voisi vähempää kiinnostaa! Sanoo usein, että meidän todellakin pitäisi hankkia se lapsi, jotta en olisi niin kovasti hänen kimpussaan, mutta sitten ovis aikaan sitä ei kiinnosta seksi / väsyttää / pää kipee / kännissä / krapulassa / tai sit sillä on joku muu ongelma....

Meillä ikäeroa 7 vuotta! seksiä meillä on hyvässä lykyssä 1-2 krt/kk.... toooodella raivostuttavaa!

Vierailija
5/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekski ku pani, ni olin ku aurinko seuraavat 2pv. Oks se niin saatanan vaikeeta??! Mun mielestä olen aika helppo nainen, jos mut seksillä voi pitää tyytyväisenä.

!

Luulis että täällä on monta naista jotka osaa vastata miksi se on niin saatanan vaikeaa antaa...

Vierailija
6/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä painaa päälle. Kannattais etteiä joku viriilimpi nuori kolli, joka pysyy tahdissa mukana. Tai sit lopetat sen kinuamisen. Meillä kans mies rupes pihtaamaan. Itteä olis haluttanu koko ajan. Mitä enemmän kinusin sitä vähemmän mies halusi. Lopetin sitten ehdottelemasta ja rupesin ihan kunnolla ärsyttämään miestä. Pukeuduin seksikkäästi ja härnäsin kaikilla mahdollisilla tavoilla. Kyllä se saalistusvietti sieltä heräs. Ja kannattaa oikeasti katsoa peiliin. Joskus pitkäaikaisessa suhteessa pääsee nuhjuuntumaan eikä ulkonäöstään pidä niin hyvin enää huolta. Se rokottaa seksielämää.

Vierailija
7/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikää minäki mietin. Ja olen tuota repsahdusasiaakin miettinyt. Kysynyt suoraan, että onko jossain vikaa jne. Sanoi, ettei ole - että sanois kyllä jos on (suorapuheinen kun on). Sanoo, että haluaa mua - eihän muuten olis muuttamassa yhteen. Mutta iästä kun puhutaan, niin ihmetyttääpä vaan: ei siitä nyt niin montaa kk ole, kun vielä jaksoi. Eihän me olla vasta kun vuosi oltu yhdessäkään.

Kyllä mä olen tosissaan miettinyt tota kiusaamista ja unohtamista ja välinpitämättömyyttä jne. Pelkään vaan, että se pahentaa asiaa. Että sit tavallaan yritän kahta kauheammin. Ja petyn pahemmin. Ja tuntuu pahalta. Lisäks haluisin olla avoin, enkä "pelata" suhteessa. Ei ole oikein mun juttu.

Kai mun täytyy yrittää. Lopputulos voi vaan olla entistä pettyneempi ja katkerampi akka.

Vierailija
8/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku mies.Meillä myös 10 v. ikäero.Meillä syyksi selvisi miehen masennus ja seksihalujen hänen luonteelleen ominaiset kausivaihtelut.meillä välillä seksiä 4 krt/vko, välillä krt vkossa.nyt olen raskaana, lapsi syntyy kesällä.Sain ihan helposti hänet suostuteltua hänet rakastelemaan kanssani useammin sillä viikolla ku oli ovis.

Minä olen 44 v. mies elokuussa 54.Olemme siis teitä vanhempia, mutta nyt olen ollut tyytyväisempi (jopa raskausaikana, ku tekee rakastelu niin hyvää).

Vierailija
9/9 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sellaista kovin kauan jaksa. Se on luonnollista ihastumisvaiheessa, mutta kun se on ohi, niin se ahdistaa.

Eikös miesten seksihalut väheene viiskymppisenä tai jo aiemmin? Ota siis nuorempi mies ja koulutat sen hyvään seksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän