Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neliskanttinen vai perinteinen säkkituoli?

Vierailija
05.04.2009 |

Voisitteko jakaa kokemuksianne säkkituoleista? Olen aikeissa ostaa säkkituoleja olohuoneeseen lapsille tv:n katselua varten ja nyt arvon neliskanttisen ja perinteisen välillä. Ja tavalllinen Fatboy on meille liian iso, jos pienemmästä on kokemuksia tai vastaavista, niin ne kiinnostaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pienemmässä on samat ominaisuudet, ja lapselle sopivan kokoisia. Kun säkin pistää pituussuunnassa jalkojen väliin ja lösähtää istumaan, tulee vähän riippukeinufiilis. Suosittelen.

Vierailija
2/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä pessyt tuota fatboytasi? Meillä on harmaa tuollainen ja se olisi jo totisesti pesun tarpeessa, mutta miten saan siististi sen täytteen siitä pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää palsta tosiaan ollu jo silloin olemassa?

Vierailija
4/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai idean just perjantaina lapsimessuilta, joissa oli niin perinteisiä kuin uudempia säkkituoleja useassakin paikassa, myös pienoismallimessuilla tv-pelien pisteessä. Meidän 2000-luvun lapset oli ainakin tosi tyytyväisiä säkkituoleilla...

Vierailija
5/5 |
06.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne yrittäisi karistella vaikka sieltä saaviin tai jätesäkkiin, jos ovat "irrallisia" ?

Olen itse ajatellut ommella joko fatboyn mallisen istuintyynyt tai sitten Adean Ruu-mallisen (tetran mallinen, päällystetty Woodnotesin paperinarukankaalla).

Kumpihan olisi kivempi? Adean malli on aika uusi, esitettiin Helsinki Design Weekillä syksyllä ja on nyt tullut massatuotantoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä