Mahtuisiko tissisi näihin liiveihin:
Kommentit (13)
Mulla on b-kuppi, joten aika hurjalta tuollaiset näyttää. Eikö noiden kanssa ole hankalaa elää? Esim juostessa varmasti sattuu ja selkäkin varmaan oireilee?
Tissit menis, mutta ympäri ei yltäs. Kuppikoko olis juuri passeli.
Voi että, jos nyt olisi 50 euroa ylimääräistä, tilaisin heti! Tiedättekö, miten harvoin löytää kauniita 70E-liivejä?!? Yleensä on otettava mikä vaan mikä sopii. (Tosin joo, Figura shopit ja Viipurin erikoiskorsettiliike pelastaa usein :)
Ja vastaus kyssäriin, ei mun rinnat ei mahtuis noihin... Tai siis mahtuis, mutta kävis vähän isoiks noi rintsikat ;)
just viime viikonloppuna saatiin miehen kanssa hyvät naurut näistä :D Ei voi mitään mutta aika koomiseltahan toi näyttää....Tollanen kroppa ja julkeet kannut, ihanaa
Voi että, jos nyt olisi 50 euroa ylimääräistä, tilaisin heti! Tiedättekö, miten harvoin löytää kauniita 70E-liivejä?!? Yleensä on otettava mikä vaan mikä sopii. (Tosin joo, Figura shopit ja Viipurin erikoiskorsettiliike pelastaa usein :)
Jos tosiaan etsit 70E:tä, niin tsekkaa Changen valikoima. Itse käytän 65E:tä, ja sitä löytyy tuosta ketjusta tosi monesta mallista ja ihan edullisesti.
Mä löysin Sokokselta ja Lindexiltä just kokoa 75F, eikä niitäkään niin helppo ole löytää. Taidan laittaa suosikkeihin ton linkin, jos noi rinnat tosta vielä raskauden myötä kasvaa.
Jos tosiaan etsit 70E:tä, niin tsekkaa Changen valikoima. Itse käytän 65E:tä, ja sitä löytyy tuosta ketjusta tosi monesta mallista ja ihan edullisesti.
Meinasin just laittaa saman vinkin. :-) Mulla 70F enkä juuri muita käytä. Joskus (on siitä jo varmaan vuosi, mutta vaihtuuko ne..?) sen kokoiset oli myös Janina F-mallistossa.
ja siihen nähden noin epäsuhtaset ja isot rinnat??
Silikonitissejä kyllä paljon näkee tollasilla mittasuhteilla...
nainen e-kupeilla.
eli kyllä tommoset kävis
http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=porcelaineb ra