Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääk!! loppuraskauden piinaviikot.. kertokaa mulle..

Vierailija
04.04.2009 |

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa.. maha sattuu vaikka ei varsinaisesti supistele.. lapsi kun painaa alas, tuntuu et se työntää pian pään tuolta ulos.. Kokoajan maha sattuu.. viikkoja 38+ Toinen lapsi kyseessä, tiedän nämä ei ole supistuksia, mutta aiheuttaa kipua. Ei kuitenkaan liitoskipua, joka tuntuisi häpyliitoksessa ym.. mitä tää meinaa.. vauvasta sanottiin kyllä, että se on aika iso.. mutta voinko joutua tosiaan kärsiin tällaisesta vielä "hyvässä lykyssä" neljäkin viikkoa?? Tätä on jo nimittäin jatkunutkin jonkun aikaa, siis ei mikään yllättävä, vaan parin viimeviikon aikana pahenevaan suuntaan mennyt olotila.

Kuinka teillä muilla on ollut? onko siis muutakin kipua ilmaantunut loppuraskaudessa, kuin liitos ja supistuskivut.. tämä sattuu niin, ettei voi liikkua, kun alkaa vihlomaan tai painamaan.. ihan, kuin puukolla toisinaan sohittaisiin kohdunsuulle..hieman samalta tuntuu, kun käynnistystabletin laitto.. auts..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että se joudutaan vielä leikkaamaan ulos.. Se on kuitenkin viimeinen asia, mitä haluan. Ja yhden käynnistyksenkin olen kärsinyt, sitäkään en toivo.. lähtis vaan itsellään.. mut ihmeellistä tämä kipu, joka ei ole kuitenkaan supistuskipua.

Vauva kyllä liikkuu normaalisti, joten sillä ei ilmeisesti ole mitään hätää.

Siispä onko muilla ollut tällaista, kestänyt kauankin? Vai enteileekö synnytystä?

Vierailija
2/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään vastaavaa tapausta liikkeellä? tietenkin kellonaika on hieman huono.. mut olen myös nykyisin melkoinen yökukkuja normaaleista tavoistani poiketen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukoniskut voi olla siitä. Äkillinen kova kipu alakerrasa. Ja hyvin tuli 4.4kg vauva ulos.

toivottavasti tämä ei kasva niin isoksi.. pelkään jo etukäteen kuollakseni sitäkin, kuinka isoksi kaveri kasvaa, kun esikoinen oli juur kolmekilonen.. tämä arvioitiin ylitse sen jo viikkoja sitten.. Eikä esikoisenkaan synnytys mikään liian helppo ollut.. apua..

Vierailija
4/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukoniskut voi olla siitä. Äkillinen kova kipu alakerrasa. Ja hyvin tuli 4.4kg vauva ulos.

Vierailija
5/5 |
05.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,7kg ja 2,9kg ja siltikin loppuajasta tuntui etteä ne tipahtaa justiinsa alapäästä ulos :) Eli sellasita painetta ja yhtäkkistä kipua. Mulle sanottiin,että johtuu siitä, kun vauva on niin pieni, että mahtuu niin alas laskeutumaan...

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi