Ostin Espritin paidan ja leikasin siitä pahvisen hinta/kokolapun pois ja nyt se paita ei
olekaan hyvä.
Kai sen voi silti vaihtaa kuittia vastaan?
Kommentit (12)
mistä ostettu. Stokka vaihtaa melkein mitä vaan miten vaan, monet muut paikat ei.
Olettaen, ettei paitaa ole pidetty, vain kokeiltu.
pidä olla kaikki liput ja laput kiinni, ei taideta muutoin ottaa takaisin
myydä tuotetta, josta tuo lappu puuttuu, mutta aina kannattaa kysyä.
Ei kannata alkaa mitään solmimisviritelmiä itse kyhäämään, sen kyllä huomaa heti. Kyllä niillä on siellä kaupassa "pyssy" jolla saa ammuttua lapun takas.
T. vaatekaupan myyjä
kysymässä, mä veikkaan että saat vaihdettua.
T.aikoinaan vaatekaupassa töissä ollut
narulla kiinni (vielä suht paksulla) eli sitä ei saa kaupassa laitettua takaisin.
Kyllä niillä on siellä kaupassa "pyssy" jolla saa ammuttua lapun takas.
T. vaatekaupan myyjä
eriparia ja myyjä repäisi kokolapun itse pois ennenkuin ehdin kissaa sanoa. Kengät voi kuulemma vaihtaa vaikka lappua ei olekaan.
usein käsin kirjoitettu hinta ja tuotekoodi. Olen arvellut, että ne on varmaan palautettuja tuotteita joista on jo laput ehditty leikata. Voi kyllä olla kauppakohtaista, ottavatko takaisin.
olen vaihtanut ilman kuittia ja lappuja vaatteen. Ei mitään ongelmaa.
koska irtoaahan niitä kaupassakin niitä naruja, joten kyllä nekin saa ammuttua takas, jos niillä niitä on ja jos ei ole ne voi laittaa sen saman lapun ihan normikiinnikkeellä paikoilleen. Ei se lapun irtoaminen ole todellakaan sama asia kuin myyntikelvoton tuote. Vaatteesta näkee kyllä ammattilainen heti onko sitä pidetty vai ei (ja en arkoita nyt mitään sovittamista)
T. se sama vaatekaupan myyjä
myyntikuntoinen. Tässä tapauksessa se ei sitä enää ole, joten tuskin onnistuu vaihto.