Suosittele leffaa!
Pitäis löytää katsottavaa ja ongelma siinä, että ei tahdo löytyä kiinnostavaa dvd:tä, mitä en olisi jo katsonut. Olen siis leffojen suurkuluttaja. Se, joka keksii minulle elokuvan, saa roppakaupalla mainetta ja kunniaa!!! Kiitos etukäteen.
Tässä esimerkkejä, joista olen tykännyt.
Terminator II, Viimeinen Samurai, Vihreä Maili, Matrix, X-Men, Kaunis Mieli, The Game, American Beaty, Menneisyyden Ote, Lahjakas Mr. Ripley, Forest Gump, Wanted, Meet Joe Black, jne.
Kommentit (34)
Ja vanhemmista rita hayworth-avain pakoon. Mutta olit kai nähnyyt sen jo.
Viime viikolla yllätti sellainen kuin " Ghost Town" (muistaakseni?) . Siinä oli pääosassa se brittikoomikko joka on Konttori-tv-sarjassakin (enkä muista näyttelijän nimeä..). Tea Leoni naispääosassa.
Päähenkilö esittää hammaslääkäriä joka "kuolee hetkeksi" mutta jääkin henkiin, jonka jälkeen hän pystyy puhumaan kuolleiden kanssa joilla on jokin asia kesken..
Oli yllättävän hauska mielestäni!
jos haluaa nähdä jotain TODELLA pelottavaa, niin espanjalainen Rec.
kun tullut näin paljon vastauksia. Listasta meni kokeiluun eilen illalla Things We Lost in the Fire. Hieno elokuva, oikein mielellään katsoin, mutta ei yltänyt kuitenkaan parhainten joukkoon. Benichio (vai miten kirjoitetaan) on ihana! Hyvää näyttelijätyötä kaikilta.
Kill Bill on juu upea elokuva, mutta vain jos katsoo kakkosenkin! Ykköseen ei kannata jättää.
Batman Begins katoin viikko sitten ja yllätti positiivisesti.
Avain Pakoon olen katsonut ja hyvähän se on. Ei kuitenkaan niin hyvä, että hyllystäni automaattisesti löytyy.
Milk:ä en malta odottaa!!! :D
Ja Green Mile on tosiaan omassa kategoriassaan erittäin hyvä leffa! Sopii varmasti monelle.
Ghost Town pistin uusien listalle.
300 ei minusta ollut parempi kuin Gladiaattori, mutta nämähän on mielipide asioita. ;)
(Kaikkia en pysty kommentoimaan, mutta luen kyllä viestit.)
Ap
TV-sarjoja, siis dvd-boxeja, saa myös suositella!
Lemppareitani, joita olen katsonut:
- Dexter (voikun julkaistas jo 2. kausi!!)
- Medium
- Weeds
- Pako
Lisäksi, ihan ok sarjoja:
- Alias
- Lost
- Greyn Anatomia
- Täydelliset Naiset
- Heroes
- 24
Muita ei äkiseltään tule mieleen, vaikka onhan noita tullut katsottua..
Amelie ei muuten auennut tälle tyitsylle.. :/
Oot kyllä varmaan nähny nää jo, mutta:
Little Miss Sunshine
Garden State
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Babel
Science of Sleep
American Beauty
Things We Lost in the Fire
21 grams
MILK
Stardust
Kuolleiden runoilijoiden seura
Wicker man (se 70-luvun alkuperäinen leffa)
iskeekö mikään mainituista leffoista?
välillä käydä kakkapyllyä pesemässä! :D
Ap
Lisää!
taitaa olla kauhuleffa? Ne voi jättää laskuista pois.
Ap
outoja oli
Garden State
Science of Sleep
Things we Lost..
Milk (ei vielä dvdnä)
Iron Man (onko oikeesti hyvä??)
Kiitos! Lisää!!!
Guillermo del Toron Pan's Labyrint ja Orpokoti, varmaan parhaita elokuvia joita olen nähnyt. epsanjalaista elokuvaa, sopivasti "hämäriä" ja ei-hollywood-mainen loppu molemmissa
teinivuosien kulttileffa Pink Floyd's The Wall, kolahtaa ilman pilvenpoltteluakin
Batman-leffat The Beginning ja Dark Knight
300, jos Gladiaattori upposi niin tämä on vielä parempi
Die hard 4.0, Bruce Willis on uskottava viisikympiisenä äijänäkin
kaikki Quentin Tarantinot, oma suosikkini Kill Bill vol. 1&2