Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka päässeet sokerikoukusta eroon?

Vierailija
01.04.2009 |

Kirjoitinkin jo tuonne toiseen ketjuun että olen lihonut vuodessa 25kg syömällä karkkia ja suklaata. Nyt olen kuitenkin päässyt sokerikoukusta irti ja en ole ostanut karkkia enkä suklaata vuoden vaihteen jälkeen. Onko muita? Mikä oli se "viimeinen niitti" makean syönnin lopettamiselle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun saisi vielä tsempin päälle siihen laihduttamiseen :) Toisaalta olen niin onnellinen koukusta pääsystä että pidän tilanteen vakaana vähän aikaa.

ap

Vierailija
2/13 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin että on keskivartalolihavuutta vaikkei vaaka sitä juuri näytäkään.

Nyt on kevät ja kohta taas kiukuttaa kun näyttää perse leveältä hameissa...

Parissa viikossa pääsin makeanhimostani, nyt mietin aina ensin tekeekö oikeasti mieli sitä suklaata ja oikeesti harvoin tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin suklaan jouluun. Nyt saan taas syödä pääsiäissuklaata pian.

Vierailija
4/13 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun tänne ei heti iskenyt muutama hysteerinen karppi.

Vierailija
5/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellessa vaakaa. Yritin lopettaa jo 80kg:ssa mutta 95kg:een asti paino nousi. Harmittaa tosi paljon kun en löytänyt tsemppiä aikaisemmin, olisi nyt vähemmän pudotettavaa. Mutta onnellinen olen nytkin että se selkäranka viimein löytyi!

ap

Vierailija
6/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia en syö, mutta kaikkea muuta makeaa kyllä. Millä korvaatte makeanhimon?

Vierailija
7/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitettavasti taas repsahtanut normiruokavalioon ja makeaa kuluu päivittäin.

Vierailija
8/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaika meni ok mutta sitten iski diabetes, mutta hyvin pärjättiin. Mä kävelin päivittäin 1,5 h, jopa lähes loppuun asti. piti lopettaa kun auraus ei toiminut ja en uskaltanut mennä ulos kaatuilemaan.

Kun lapsi syntyi, otin takas kaikki kieltäytymiset korkojen kera . Lopetin suklaan syömisen heti ja nyt on vaihtoehto, joko suklaavanukasta tai jäätelöä. Yhtä saan ostaa kerralla. Ennen pystyin käymään 3 kertaa kaupassa ja joka kerta yksi, nyt max kerran kaupassa päivässä ja se yksi. Välillä vaan menee täysin yli, eilen paketti Mövenpickin suklaajäätelöä ja tänään Ben & Jerry purkki.

Mutta loppuviikosta ei tarvi käydä ulkona ja tänään oltiin vaunuttelemassa n 4 h .

Vierailija
9/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön makeaa vain viikonloppuisin, viikolla en lainkaan (paitsi hedelmiä). Viikot menee ihan kivasti eikä tee makeaa edes mieli, kun tietää ettei sitä kuitenkaan saa syödä. Mut sitten viikonloppuisin tahtoo välillä tulla syötyä liikaakin... olenkin miettinyt pitäisikö pistää nollalinja kokonaan, ettei siis söisi edes viikonloppuisin. On vaan niin rasittava esim. kylässä puolustella miksei syö pullaa. :( Mulle taitaa vain kohtuus olla liian vaikeaa; se on joko kaikki tai ei mitään.

Vierailija
10/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syön kyllä vieraisilla tarjottavat, mutta kotiin en osta mitään.

Vierailija
11/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi syödä "vain vähän" kun syön sen jälkeen ihan kaikkea MONTA VIIKKOA

Vierailija
12/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule syötyä herkkuja monta viikkoa putkeen, jos asettaa itselleen rajat ja pysyy niissä. Joo, tiedän, on ehkä helpommin sanottu kuin tehty, mutta korvien välissä yhtä kaikki.

Vierailija
13/13 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ihan niinkuin himot (tupakka, viina jne) voitetaan: tahdonvoimalla, ei mitään korvauksia. Ellei korvaukseksi lasketa että aloin syödä hedelmiä enemmän. Yritin ymmärtää miksi söin suklaata - ollakseni onnellinen, suklaatokkurassa paha maailma oli kaukana - ja karkkihyllyn luona hoin itselleni etten tarvitse suklaata. Muut karkit eivät ole koskaan mua koukuttaneet, eli kun pääsin suklaasta eroon pääsin samalla karkista eroon. Ja tähän samaan suklaaryhmään kuuluu tietysti suklaakeksit, -kakut yms. Tästä kaikesta on jo monta monta vuotta, nykyään voin ottaa palan sitä kaikkein tumminta suklaata kahvin kanssa, mutta vain yhden palan ja se riittää ja tuottaa nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi