Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että vain mielenterveydeltään sairaat ihmiset polttavat tupakkaa

Vierailija
31.03.2009 |

Milläs se selität??

Terveisin masentunut

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat masentuneita tai jotain.

Vierailija
2/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulikin just mieleen et taidanpa mennä röökille tästä. Moikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa huomattavasti enemmän - siinä olet oikeassa. Ihmeellistä kuitenkin, ettet näe ihan tasapainoistenkin ihmisten tupakoivan. Meidän päiväkodissa ainakin suuri osa hoitajista tupakoi, vaikka mukavan ja tasapainoisen ihmisen oloisia ovatkin.

Vierailija
4/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vain itse tuntea aika monta mielisairasta!

Vierailija
5/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutkin tupakoi. Sellaisilla ihmisillä on aina jotain mielenterveydellisiä ongelmia

T a p

Vierailija
6/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta heilä on sitten jotakin muuta, kuten syömishäiriöitä tms.

Vierailija
7/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdenpä tästä tupakille, ihan yksin.

Vierailija
8/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa huomattavasti enemmän - siinä olet oikeassa. Ihmeellistä kuitenkin, ettet näe ihan tasapainoistenkin ihmisten tupakoivan. Meidän päiväkodissa ainakin suuri osa hoitajista tupakoi, vaikka mukavan ja tasapainoisen ihmisen oloisia ovatkin.

En haluaisi antaa omaa lastani niin epätasapainoisille ihmisille hoidettavaksi!

Vierailija
9/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Ruotsissa ja Norjassa joissa molemmissa olen asunut, on hyvin vähän tupakoitsijoita ja onhan se tutkittukin, että naapurimaan kansalaiset on tyytyväisempiä elämäänsä kuin me suomalaiset. Ja onhan nuo usein hyvätuulisempiakin. Eivät ryve niin paljon itsesäälissä kuin olen Suomessa huomannut monen tekevän

Vierailija
10/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvaisuus jostain ei ole tervettä. Se siitä.

Paitsi tietysti palsta mamoilla tyyliin "mä poltin raskausaikana kun lääkärikin sanoi että mun pitää polttaa tai mä saan ihan hirveet vieroitusoireet ja stressin ja voi vaikka tulla keskenmeno, mutta sikiölle mun polttamisesta ei ollut mitään haittaa".

Vierailija
11/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin simppelisti. Itse en ole huomanut kärsiväni mielenterveysongelmista, mutta hyvä että kerroit että sairastan jotain.

Voisitko vielä tarkentaa millaisesta mielenterveysongelmasta kärsin? Poltan harmaata LM -tupakkaa n. 7 kpl päivässä. Tietäisin sitten hakea lääkitystä...

Aivan mahtavaa huomata näin aurinkoisena päivänä kuinka musta-valkoinen maailma onkaan :D

Vierailija
12/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Ruotsissa ja Norjassa joissa molemmissa olen asunut, on hyvin vähän tupakoitsijoita ja onhan se tutkittukin, että naapurimaan kansalaiset on tyytyväisempiä elämäänsä kuin me suomalaiset. Ja onhan nuo usein hyvätuulisempiakin. Eivät ryve niin paljon itsesäälissä kuin olen Suomessa huomannut monen tekevän

Siellä asuvana voin kertoa että täällä käryää vähintäänkin yhtä paljon kuin Suomessa. Täällä vain on yleisempää polttaa sisätiloissa, kotona. Ja sitä itsesäälissä rypemistä on täälläkin, ei ole vain suomalaisten ongelma. Täällä näytetään iloiset tunteet paremmin ja ikävät niellään.

Vierailija
13/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttamattomien ihmisten ongelma. Ja sellaisten joilla on itsetunto-ongelmia.

Neuvoisin sitä, joka polttaa sitä LM:ää 7 röökiä päivässä hakemaan lääkitystä itsetunto-ongelmiinsa. Ja ehkä sieltä alta paljastuu myös sosiaalisten tilanteiden pelkoa.

Vaikeahan se on mielenterveydeltään sairaiden ihmisten itse huomata omaa sairauttaan. Siksi jos joku ulkopuolinen siitä mainitsee niin he tuntevat olevansa loukattuja. Mutta ihan vain teitä auttaakseni suosittelisin menemään terapiaan. Ja lopettamaan sen tupakoinnin.

T ap

Vierailija
14/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uli uli uhhahhaaa rämpänpämpän pää

Vierailija
15/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että diagnosoit mulle itsetunto-ongelmia ja sen että kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta. Kiitos vain tiedosta. En ole niitä itse huomannut, mutta eihän tällainen seko tietenkään niitä huomaisi. Juu ja lopetan tupakoinnin ja lähden tästä nyt apteekiin ostamaan iloisuuspillereitä :D

-16-

Vierailija
16/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan harmaata L&M:ää n. 10 kpl vuorokaudessa. Rakastan sosiaalisia tilanteita ja tykkään esiintyä. Viihdyn myös hyvin yksin. Olen onnellisesti naimisissa ja minulla ja miehelläni on yksi lapsi. Avioliittomme on hyvä ja seksiä on joten olen tyytyväinen elämääni. Meillä ei ole rahahuolia, vaikkakin pienituloisia olemme. Meillä on hyvät tukiverkostot ja saamme halutessamme hoitaa suhdettamme olemalla kaksin. hmm...mitäs muuta oleellista. No siinä ne kai oli...niin että mikähän mua nyt vaivaa ja millasia ongelmia mulla on? Saisinko diagnoosin pliis ?

Vierailija
17/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis terveydeltään sairaat! Hahhahhaaa.

Ja ihan vain mainitakseni varsinaisesta aiheesta: kyllä ne mieleltään terveetkin polttavat, jakaisin tämän ennemminkin niin, että suurin osa tupakoivista on vähemmän kouluttautunutta väestönosaa.

Vierailija
18/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaita! Nimittäin hyvin moni tuntemani alan ihminen polttaa...

Vierailija
19/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menee vihreä bonus päivään..

Vierailija
20/21 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee tuhoamaan terveytensä?