Kokemuksia Sack'n Seat-istuimesta?
Onko kenelläkään kokemusta Sack'n Seat istuimesta? Ajattelin ostaa kesäviemisiksi kahteen vauvaperheeseen mutta haluaisin kuulla kokemuksia onko toiminut matkoilla, mökillä jne? Olisitteko itse iloisia jos saisitte tuomisina tämmöisen istuimen? Näillä perheillä on jo kaikkea mahdollista ja haluaisimme viedä jotain hyödyllistä vauvaperheen arkeen.
Kommentit (6)
:) mutta, harkitse In The Pocket Babyn matkasyöttötuolia. Valitsin sen itse sen tähden, että se sopii useamman mallisiin tuoleihin kuin Sack´n Seat, kun sen yläosa ei ole pussimainen. Materiaali oli minusta myös paremman tuntuinen. Sitä saa ainakin monesta nettikaupasta (kannattaa vertailla hintoja, itse ostin Lapsi-messuilta jossa oli tarjouksessa).
Ihan kätevä se on,käy lähes tuoliin kuin tuoliin. Nyt kun tyttömme on jo melkein puolitoistavuotias, ei istuin enää oikein wörki. Tyttö ei malta siinä istua ja kiemurtelee niin paljon, että lopulta meinaa retkahtaa aina tuolilta alas. Lisäksi tyttöä kait harmittaa istua tavallisen tuolin korkeudella, kun sitten ei näeniin hyvin kuin korkammasta syöttötuolista tms.
Mutta ihan hyvä ostos tuo on. Lapsesta riippuen käyttöaika sitten on lyhyempi tai pidempi.
Meillä tuon istuin oli kolmisen vuotta, kahden lapsen vauva-ajan. Kertaakaan sitä ei tullut käytettyä vaikka käymme ulkona syömässä keskimäärin kerran viikossa. Ravintoloissa on aina ollut syöttötuolit. Jos jossain sitä ei ole joskus ollut, on vauvaa pidetty sylissä. Mielestäni paljon pienempi vaiva, kuin kuljettaa suht isoa möykkyä käsilaukussa joka kerta ;)
Tietty se on hyvä esim mökillä, jos siellä ei oikeaa syöttötuolia ole. Meillä on syöttötuolit molemmissa mummoloissakin valmiina.
Kaksplussan sivulta löysin runsaasti kehuja ja päädyin ostamaan istuimet kesäviemisiksi. Hinta oli sopiva ja ihastuin omenanvihreään väriin.
Ihan varmasti hintansa edestä! Ja toinen lapsi on 6kk, eli kohta saa taas kaapista kaivaa sen.
Ravintolassa on joskus syöttötuolit kaikki käytössä tai pikemminkin kahvilassa, ¨varsinkin jos vaikka isolla mammaporukalla kahvittelee.
Ja kahden pienen lapsen kanssa on kyllä hoitolaukku yleensä mukana, niin sinne se hyvin mahtuu-tai rattaiden alakoriin, pieneen tilaanhan se menee mytättynä, ja vielä pienempään jos vain viikkaa siististi :)
istuin oli meillä käytössä koko kesän, mökillä, mummulassa, mäkkärissä, (sopii mäkkärin tuoliinkin ja syöttötuoleja ei ollut vapaana). itse olisin ollut tosi tyytyväinen jos saisin noin hyödyllisen tuotteen ystävältä. Varmasti myös ystävät tämän lahjan muistavat, toisin kuin lelut yms.
Äidille voi viedä mökkituliaisiksi vaikka kukkia :)