Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas nyt suuressa viisaudessanne, miten 40-vuotiaan naisen

Vierailija
29.03.2009 |

tulisi pukeutua? ;-) Ei saa tehdä mertaloita, ettei näytä kymmenen vuotta iäkkäämmältä ja misssixtyt on kiellettyjä, ettei näytä pissikseltä. Se on nyt tiedossa, mutta voisko saada vinkkejä hyväksytyistä vaatteista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän esim. capreja ja mustia saappaita niiden kanssa, niiden kanssa pooloja ja tyylikkäitä pellavatunikoita. Myös puolihameet + pitkät saappaat ovat nuorekkaat muttei teinityyliä. Kapeat farkut + tunikamekot on myös pop, samoin mekot + pitkät saappaat. Paljon ihmiset kehuvat tyyliäni - ja kehuvat nuorekkuuttani. :)

Vierailija
2/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pidän farkkuja ja niiden kanssa erilaisia paitoja/tunikoita/huppareita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoon kuten haluaa eikä se ole muiden hyväksynnästä kiinni. Miksi ihmeessä pitäisi aina elää jonkun hemmetin muotin mukaisesti?

Vierailija
4/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pukeutukoon kuten haluaa eikä se ole muiden hyväksynnästä kiinni. Miksi ihmeessä pitäisi aina elää jonkun hemmetin muotin mukaisesti?

On olemassa nuorekkaita vaatteita ja on olemassa mummomaisia vaatteita. Nelikymppisen naisen on hyvä olla tarkkana, kumpaan ryhmään haluaa kuulua.

Vierailija
5/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuntisin oloni ihan hassuksi kakkosen kuvaamissa tamineissa, vaikka tuollainen tyyli näyttää minunkin mielestä monilla muilla hyvältä.

Vierailija
6/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saa pukea päälleen?

Vierailija
7/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassinen tyylikkyys ei koskaan ole out.(Paitsi tietysti av-lla)

Vierailija
8/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vielä korkeat hanget?

Vierailija
9/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan 40-vuotias ole enää niin epävarma, että kyselee pukeutumisvinkkejä? Varsinkaan täältä? Minä ainakin pistän päälleni juuri ne vaatteet, mitkä haluan ja piut paut annan sille, jos se jotakin naurattaa. Kaapistani löytyy kaikkea kalliista jakkupuvuista Quicksilverin farkkuihin, koska olen melkoinen fiilispukeutuja. Ja ostaisin Miss Sixtyn farkutkin, jos ne istuisi hyvin, mutta minä olen niihin valitettavasti liian leveälanteinen :-).

Vierailija
10/11 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi sen verran jo olla itseluottamusta, että pukeutuu niin kuin itse haluaa.

T. 40 vee

Vierailija
11/11 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tottakaan, miten te kyttäätte toisten vaatemerkkejä?

Itse ostan ihan varmasti vaikka ne miss sixtyn farkut tai ihan minkä firman vain, mikäli ne mun vartalolle sopii hyvin ja näyttävät hyvältä. On todennäköistä, että mun rakenteelle ne ei sovi, mutta en siis pidätä oikeuttani ostaa ja käyttää sellaisia jos haluan...

Yleensä ottaen kyllä kierrän noi teinimerkit kaukaa, ihan vain niiden järkyttävien mallien vuoksi =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi