Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HY:n hammashoito: puututaanko siellä oikomisasioihin?? Mun hampaat liikkuu... (ov)

Vierailija
29.03.2009 |

aikoinaan oiottiin, mutta se jäi kesken ja muutama etuhammas on taas vinossa. Onneksi ne vielä liikkuukin, mistä aiheutuu "tuntemuksia", ei nyt varsinaisesti kipuja.

En ole käynyt vielä kertaakaan yliopiston hammashoitolassa (Töölössä?), mutta kantsisko tän asian takia mennä? Opinnot on loppusuoralla, eli vielä ehtis...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaat oiottiin YTHS:llä, tuli aika huomattavasti halvemmaksi kuin yksityisellä... Enkä tiedä, olisinko kunnalliselle päässyt ollenkaan?? Tästä tosin viitisen vuotta aikaa.

Vierailija
2/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät puuttuneet Yths:llä, sillä oikomisen tarve oli kuulemma vain esteettinen. Tein sen sitten yksityisellä.

Vaadi oikein kovasti, sano vaikka, että ne ovat kipeät, kun liikkuvat takaisin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oijottu vaikka oli jatkuvaa purentakipuakin. Oikoja totesi, et heitä on vain kaksi ja mun hoidossa pitäis poistaa hampaitakin, kun on niin ongelmallinen purenta, joten paras toivoa että kipu lähtee itsekseen pois. Ruuhkassa etusijalla ovat todella pahoista ongelmista kärsineet, eli voi olla etteivät ota sua potilaaksi, jos mulla ei kipukaan riittänyt.

Kaupungin hammaslääkäri taas olisi ottanut mut potilakseen, mutta ensimmäinen aika olisi löytynyt kolmen kuukauden kuluttua, enkä viittinyt enää kivun kanssa odotella ja katsoa, josko kaupunkikin yrittää luistaa. Menin sit kivun kanssa yksityiselle ja nyt on kalliit raudat hampaissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan