Hei, Olen uusi vauvakuumeinen ja selittämätön lapsettomuus takana ..OV
Olemme pariskunta oltu jo 10v yhdessä. Mies 41v ja minä 38v. Nyt meillä alko vauvakuume ja on tosiaan jo korkea aika. Meillä alkaa huhtikuussa Inseminaatio (IUI) heti kun ensimmäinen vuoto alkaa pitää soittaa ensin gynelle , ultrattavaksi , sen jälkeen klinikkaan ja inssiin. Ja jos ei onnistu se, mennään sitten koeputkihedelmöitykseen (IVF) elokuussa, aikaisemmin toukokuussa päästäis siihen hoitoon kyllä mutta me ollaan silloin matkoilla (lomalla) joten ei onnistu.
Onko kellään minkänlaista kokemusta inssistä ? Olen kiinnostunut muiden kokemuksesta. MItä kaikkea kokee sen aikana esm., onko kipuja..... :) :D B-) :p ;) :|
Kommentit (4)
hei.olen Mirva. sairastan endometrioosia ja se on yksi syy lapsettomuuteeni, olen ollut viimeiset 5 vuotta kipujen hallittavana ja kärsinyt lapsettomuudesta. nykyään olen saanut elämäni takaisin ja nautin jokaisesta pienestäkin hetkestä. pidän eri paikka kunnilla luentoja endometrioosista ja lapsettomuudesta, sen vaikutuksesta ja mahdollisuuksista. ota rohkeasti yhteyttä minuun p. 045-1378626 tai mirva@tintti.net
Minua ihmetyttää kovasti, kuinka aikana, jolloin ilmastonmuutos on todella pahassa pisteessä ja parinkymmenen vuoden päästä maapallo on todella pulassa, niin ihmisillä on niin hirveä hinku saada viattomia lapsia tähän todella pahaan ja pelottavan kehityksen maailmaan.
Keinolla millä hyvänsä.
Ei voi ainakaan puhua lapsirakkaudesta yhtään mitään.
Otan osaa syyttömien lapsien puolesta.
Minua ihmetyttää kovasti, kuinka aikana, jolloin ilmastonmuutos on todella pahassa pisteessä ja parinkymmenen vuoden päästä maapallo on todella pulassa, niin ihmisillä on niin hirveä hinku saada viattomia lapsia tähän todella pahaan ja pelottavan kehityksen maailmaan.
Keinolla millä hyvänsä.
Ei voi ainakaan puhua lapsirakkaudesta yhtään mitään.
Otan osaa syyttömien lapsien puolesta.
mene sinä vain ilkeilyjesi kanssa jonnekin muualle! Ja muistathan itse sitten elää, kuten opetat.
hei.olen Mirva. sairastan endometrioosia ja se on yksi syy lapsettomuuteeni, olen ollut viimeiset 5 vuotta kipujen hallittavana ja kärsinyt lapsettomuudesta. nykyään olen saanut elämäni takaisin ja nautin jokaisesta pienestäkin hetkestä. pidän eri paikka kunnilla luentoja endometrioosista ja lapsettomuudesta, sen vaikutuksesta ja mahdollisuuksista. ota rohkeasti yhteyttä minuun p. 045-1378626 tai mirva@tintti.net