Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaiks, menin tekstaamaan 10 vuoden takaiselle ihastukselle...

Vierailija
27.03.2009 |

Hän on vuosien varrella pyörinyt välillä vähemmän ja välillä enemmän mielessäni. Nyt sitten huvikseni eilen googletin nimen, löysin saman vanhan puhelinnumeron, työpaikan... osoite oli tosin vaihtunut.

Laitoin sitten viestiä, jonka sisältö oli tyyliin: muistatkohan mua, olet monesti käynyt mielessäni, että mitäköhän sulle kuuluu. Ei nyt noilla sanoin, mut kuitenkin. Hän sitten vastasi, ja vaihdettiin muutama viesti. Nyt mulla on perhosia vatsassa! Ihan hirveetä, tulee teinivuodet mieleen.

Itselläni on mies ja kaksi lasta. Miehen kanssa mennyt jo vuosia huonosti. Hänellä ei perhettä, mutta ei sitten kysynyt minun puolesta, joten hän ei minun perheestä tiedä...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki muistele jotakuta.. :-)

En vaan ole ihan varma oliko se järkevää, jos syy oli se,että teillä menee huonosti miehesi kanssa.. Millä tavalla huonosti? Mitä olet ja olette asialle tehneet, jotta menisi paremmin? Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Oletko pettänyt miestäsi? Mikset ole eronnut, jos et rakasta miestäsi?

Pelkkä tekstailu ei ole minusta mitenkään kiellettyä tai paha asia, miehesikin varmasti kirjoittelee muitten naisten kanssa. Se mikä on sitten jo mietittävä, ennenkuin teet, on seuraavat askeleet, tapaaminen, seksi ym.

Vierailija
2/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tatuoitu jätkä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syy ei suoranaisesti ole se, että miehen kanssa menee huonosti. Häntä ei vain kiinnosta mun seura eikä mun/perheensä kanssa mikään puuhastelu. Seksistä puhumattakaan. Siitä(kin) olen yrittänyt hänen kanssaan puhua, mutta kun ei kiinnosta kuulla...

On vaan mukava, kun joku välillä on kiinnostunut mustakin. Vaikka sitten kysyy vaan, mitä kuuluu. Miestä en ole pettänyt, mielessä tosin on käynyt. Ja sen hänelle olen sanonutkin... mutta eipä sekään tuntunut kiinnostavan. Miehelle olen "antanut luvan" käydä vieraissa, kunhan huolehtii ehkäisystä. Ei kuulemma ole kiinnostusta toisiin naisiin eikä tulisi mieleenkään tuollainen.

Seuraavaa askelta en ole miettinyt, liekkö sellaista edes tulee.

Tuli niin teini fiilis, perhoset vaan vatsassa lentelee =) Tunne jota ei ole ainakaan 8 vuoteen tuntenut...

ap

Vierailija
4/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun kannattaisi selvittää asiat miehesi kanssa loppuun: onko teillä vielä tulevaisuutta yhdessä vai onko ero ainut vaihtoehto ja vasta sitten alkaa viestittelemään ulkopuolisille.

Ps. jos itse joku teinivuosien poikaystävä laittaisi minulle viestiä kymmenen vuoden jälkeen niin tulisi kyllä mieleen, että onko se joku ihmeen stalkkeri tai muuten vain reppana jolla ei ole elämää kun vanhoja vatvoo.

Vierailija
5/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin täysin sattumalta 15 vuoden takaisen, olin siihen kundiin aikoinaan aivan lääpällään ja hän ei tod kohdellut mua kuin kukkaa vaan oli aikamoista, jos ei nyt hyväksikäyttöä mutta lähellä, ja minä tyhmä rakastuin. No pääsin yli ja olen siis naimisissa turvallisen ja tylsän miehen kanssa, kolme lasta. Menee ok, jos ei kaipaa muuta kuin tuttua ja turvallista. No joo. Ja kohtasin siis tän tyypin, ollu tässä välissä ulkomailla, sinkku pitkän suhteen jälkeen, yhä seksikäs as hell... En ole saanut unta sen jälkeen, tekstarit lentelee. Mietin salaisia kohtaamisia - asumme eri kaupungeissa - ja keräilen tahdonvoimani rippeitä etten tekisi tyhmyyksiä.

ap, sinuna miettisin ensin tarkkaan että mitkä on sun rajat, mihin asti oot valmis menemään, ennenkuin jatkat tekstailua sen enempää.

Vierailija
6/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo teini-ihastus. Ollaan siis ihan lapsina tunnettu, molemmilla kotona mennyt huonosti (juopottelua) yms. Oltu sitten yhdessä, kun vanhemmat päissään... Hän tosin minua vanhempi. Sitten tavattu uudelleen kun itse olin 15-17v. jolloin ihastusta jne. Mutta ei mitään vakavaa monestakin syystä. Mutta siis hänellä on aina ollut oma paikka sydämessäni, eikä siis ihan pelkkä teini-ihastus. ap

Vierailija
7/7 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tulis mieleenkään tekstailla vanhoille helluille. Pitää elää tätä päivää eikä mennyttä aikaa