Onko 32-vuotias munasolu jo vanhentunutta tavaraa?
Kommentit (9)
syntyy älykkäitä lapsia? Ei kuulema hyvään älykkyyteen vaikuta isän korkeahko ikä, vaan nimenomaan jos äiti on "vanha".
Itse sain 37v ja 39v ihanat iltatähdet ja ovat ihan OK. Lasten isä on neljä vuotta nuorempi ja se on mielestäni myös OK...
Minulla on tosi monta kaveria, jotka aloittivat lapsenteon reilusti yli kolmikymppisinä, jotkut jopa nelikymppisinä. Meidän kaveripiirissä ei ole yhtään ainutta "nuorta äitiä", siis sellaista, jotka olisivat saaneet ekan lapsensa alle 25 v.
En kyllä usko, tuoreita ne vielä on :-)
Nehän ovat olleet valmiudessa siitä asti, kun tyttö on tullut sukukypsäksi...
raskaaksi tulee. Ei muuta kuin testaamaan tavaran tuoreus.
niin tuskin olisin tullut ehkäisystä huolimatta raskaaksi 33 vuotiaana. Tulos on muuten aivan täydellinen =)
Meillä esikoinen (ekasta kierrosta) kun olin 32 v, kakkonen kun olin 35 v, kolmonen (taas ekasta kierrosta) 38-vuotiaana. Ei keskenmenoja, terveitä lapsia kaikki. Tietysti riskien määrä tilastollisesti kasvaa yli 35-vuotiaana, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä että kaikilla menisi huonosti.
joista eka sai alkunsa ekasta kierrosta minun ollessani 32v, toinen 6. kierrosta ollessani 34v ja kolmas 4. kierrosta ollessani 36v.
laskenut merkittävästi. Ja 35-vuotiaana vauhti vaan kiihtyy.