Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan teillä syödään päivällinen.

Vierailija
24.03.2009 |

Mulla on aina tässä lastenohjelmien aikaan ruuat kiehumassa, kun on niin mukavaa tehdä ruoka rauhassa, kun lapset katsovat telkkua. Eli päivällinen syödän meillä kuudelta, mutta jotenkin kuvittelen useimpien syövän jo aiemmin, ehkä viiden maissa. Joten mikä on totuus, mihin aikaan teillä yleensä syödään päivällistä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin mies tulee töistä, ja mulla on ruoka valmiina ja pöytä katettuna :))

Parina päivänä viikosta joutuvat ihan itse lämmittämään ruoan, työpäivinä kun tuo ei etänä onnistu.

Vierailija
2/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aina siitä kuinka myöhäseen töissä menee ja kuinka monimutkaista ruokaa on valmisteilla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät alkaa aikaisin, klo 6, lounas syödään klo 12, välipala klo 14, päivällinennklo 16 ja iltapala pikkukakkosen jälkeen klo 18. Lapset nukkumassa jo klo 19. Pieniä ovat vielä, alle 4 vuotiaita.

Vierailija
4/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli tuon ja torstaisin harrastuspäivänä syömme jo 16.30! Minulla epäsäännöllinen työ, joten lapsilla viikkovapaita välillä ja kotituminen tapahtuu eri päivinä eriaikaan.

Vierailija
5/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 20 jälkeen, kun lapset laitettu nukkumaan.

Vierailija
6/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapset ehtii katsomaan lastenohjelmia. Ja kotona siis ollaan. Joskus syödään sitten klo 18, jos jostain syystä ei ole ehditty syödä ennen lastenohjelmia.

Vierailija
7/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin klo 18.00 ja monesti me aikuiset kyllä "syödään" lastenkin kanssa, mutta usein tehdään omat, sävelletyt pöperöt kahdeksan jälkeen kun muksut nukkuu. Nautitaan toistemme seurasta, hyvästä ruoasta, vaihdetaan päivän kuulumiset ja ollaan vaan. Meillä kanssa lapset katsoo noi kivat lastenohjelmat ekaksi. Iltapäivällä on siis välipalaa, tottakai. Tämä voi olla myös vähän keskieurooppalainen tapa, mieheni on sveitsiläinen ja on siellä asuttu.

Vierailija
8/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi klo 18

aikuiset klo 20.30 kun lapsi nukkumassa.

viikonloppuisin eri aikataulu

Yritän siirtyä yhteiseen päivälliseen noin klo 19 kun lapsi vähän kasvaa

Vierailija
9/9 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen taas työelämässä niin klo 18-19.