Esikoisen nimeen apua?
Meille syntyy tuossa parin viikon päästä ensimmäinen laps ja ultran mukaan tulokas on tyttö. Etunimestä on kuitenkin kiistaa, mieltymykset poikkeaa toisistaan. Ehdolla on Venla, Verna, Viola ja Vilma. Toiset nimetkin on vielä aika lailla hukassa, mutta kunhan ensin saatais päätettyä etunimikin. Uusiakin ehdotuksia saa laittaa, jotain samantyylisiä, jos mieleen tulee. Kiitokset avusta.
Kommentit (4)
Noista ehdolla olevista parhaat on mielestäni Vilma ja Verna
Muita v- nimiä...
Vilina
Vendla
Vendela
Varpu
Viena
Vieno
Vuokko
Virpi
Virpa
Venny
Muita samantyylisiä...
Liinu
Enna
Telma
Tilda
Iisa
Iina
Selma
Tinja
Nenna
Siina
Silja
Lilja
Neela
Linnea
Henni
Enni
Kiitos uusista ehdotuksista. Nyt meillä on mietitty alla olevia nimiä etunimiksi, päätöstä on vaan vaikea tehdä. Saa ehdottaa uusia tai vaihtoehtoisesti kertoa mikä miettimistänne paras/kaunein. Mitään kauhean yleistä/suosittua nimeä ei haluta eikä huippuharvinaistakaan.
Nämä siis nyt ehdolla
Verna
Venla
Vilja
Reeta
Neela
Viena (minä pidän, mies ei ihan yhtä paljon)
Telma
Se on ollut jo monta vuotta suosituimpia nimiä.
Minusta parhaita noista ovat Vilja ja Telma. Vienassa häiritsee, että täälläpäin helposti lausuttaisiin Viana, muuten sekin tosi kaunis. Ja Reeta ja Verna myöskin hyviä nimiä. Neela ja Venla ovat minun makuuni liian pehmeitä tai jotain.
Teidän miettimistänne minusta parhaat Viola ja Vilma. Venla on jo vähän "kulunut" ja Verna taas muuten ei minun makuuni. Muutama uusi ehdotus tässä:
Viia
Venja
Veera
Vilja
Viona
Nella
Neela
Senja
Silja
Minja
Minea
Linnea