Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään lapsen kohdalla otettu päiväkodissa yhteyttä erityisopettajaan?

Vierailija
24.03.2009 |

Jos on, niin miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä "kelto" suositti lapselle puheterapiaa, missä lapsi sitten kävikin pari vuotta

Vierailija
2/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pyynnöstäni. Mielestäni lapseni käyttäytyminen on ollut pitkään aggressiivista, lopulta myös päiväkoti alkoi myöntämään huonon käytöksen. Erityislastentarhanopettaja kävi ja pääsimme vihdoin psykologin juttusille (josta ei kyllä ikävä kyllä ole ollut mitään hyötyä, mutta...).

Jos voisin kääntää kelloa, niin olisin vaatinut käyntiä jo aiemmin. Ja jos olisin jaksanut, olisin pyytänyt enemmän apua jo neuvola-aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityisopettaja kyselee?

Vierailija
4/4 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja oli käynyt "tapaamassa" tytärtäni useamman kuukauden ajan viikoittain päikkärillä ennen kuin asiasta minulle kerrottiin. Ehdottivat puheterapeutilla käyntiä, koska lapsi ei osannut sanoa k-kirjainta.

No kävimme puheteraupeutin konsultaatiossa ja hän oli sitä mieltä, että jos ei nyt vuoden sisällä ala kuulua niin katsotaan uudestan, mutta alle 5-vuotiailla ei yleensä puututa yksittäisten kirjainten puuttumiseen. Tulihan se k sieltä itsestään yksi kaunis päivä.

Olin hieman tuohtunut hoitajille kun salailivat asiaa niinkin pitkään vaikka itse jutussa ei mitään ihmeellistä ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi