Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiraihmiset. Aktivointivinkkejä koiralle ?

Vierailija
23.03.2009 |

Kertokaa jotain uutta ;-) me piilotetaan makupaloja tai tungetaan niitä tyjhiin pahvilaatikoihin, joista se saa ne sitten etsiä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aktivointipallojen ja tahnalla täytettävien kumilelujen lisäksi iso valikoima erilaisia puisia pulmaleluja. Meidän koirat tykkää leikkiä piilosta niin että käsken ne yhteen huoneeseen odottamaan, sitten menen joko itse piiloon tai jos on muuta tekemistä niin piilotan etukäteen sovitun lelun, tarkoitan että olen toki näyttänyt ensin mitä etsitään. Huudan saa tulla ja koirat säntäävät lelua/minua etsimään.

Vierailija
2/2 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat puolet luttuun ja laita makupala sinne sisään (siis niin että taitat siis ne reunat vastakkain niin vessapaperirulla pysyy kiinni).

Tai sitten jos kestät kolinaa, niin tyhjään ja korkittomaan limsapulloon koiranruokanappula sisään. Aika kivasti se kolisee, mutta siinä menee koiralla tovi jos toinenkin kun yrittää sitä pois saada. Sittenhän on niitä palloja, joissa on yksi reikä josta saa makupalan sisään ja palloa pyörittämällä koira saa sen jossakin vaiheessa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla