Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löydän rintaliivejä koossa 85aa/a?

Vierailija
23.03.2009 |

tuntuu että valmistajat eivät edes ymmärrä että noinkin pieniä rintoja voi olla olemassa suuremmalla ympärysmitalla..

Näköjään pitäs hommata silikonit että löytäis liivit!!

Enkä haluais kuitenkaan urheiluliivejäkään käyttää muulloin kuin urheillessa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako noita jatkopaloja jostakin valmiita vai pitääkö tässä ite alkaaräätäliksi ;)

-ap-

osta topatut liivit jotka ovat hiukan liian pienet ympärysmitaltaan ja laita jatkopala. topatut liivit voivat kupeistaan olla pikkuisen liian isotkin, sitä ei huomaa ulkopuolinen. Ainakin nännit peittyvät. Itsellä sama ongelma kuin sinulla.

Vierailija
2/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naureskelijoille tiedoksi: en ole lauta, vaan minulla on urheilijan kroppa ja aika voimakkaasti ulospäin nouseva rintamus, vaikka rinnat ovatkin pienet. Kapea vyötärö kyllä tasapainottaa pieniä rintoja.

Käytän lähinnä urheilutoppeja, koska muut rintsikat eivät vain istu. Sloggilla oli aiemmin minulle sopiva rintsikkamalli, jossa oli suora kaarituki alaresorissa. Sitä ei enää kai valmisteta. Kaikissa pyöreästi kaarituetuissa malleissa kaarituki on väärässä kohdassa. Topatut eivät istu sitten millään samasta syystä: koko kuppi saatikka toppaus on väärässä kohdassa. Toppaus myös näyttää rumalta, jos kuppiin jää tyhjää eikä toppaus istu tiukasti rinnan päälle.

Anttilasta löysin Miss Ann -toppeja, jotka istuvat, mutta nyt niitäkään ei ole enää Anttiloissa. Täytyy varmaan lähteä ulkomaille ostamaan rintsikoita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen, yhteensä yli neljän vuoden imetyksen ja hoikentuneen olomuodon jälkeen jäljelle jäi a-kupit. Itse tein juuri löytöjä, Sokoksen Emotionin ale-rekistä monet ihanat 70A-liivit edullisesti + jatkopalat 4,95e. Oon happy =)

Pyydä myyjää avuksi!

Vierailija
4/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:ta ainakin oli kokoa 70-85 vaikka kuinka paljon Lindexissä ja KappAhlin aletangoissa.

Vierailija
5/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

evelacelta?

www.evelace.fi

Vierailija
6/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ollu ihan henkka maukalla tai sitten lindex tai kapphall

että eiköhän niitä löydä helposti.

tuleeko teille ilkeilijöille muuten jotenki hyvä olo itselle kun saa laukoa noin ihania kommentteja asialliseen kyssäriin ??

Eipä ole ihme että koulukiusaamista on kun vanhemmat käyttäytyy vielä huonommin !!!

Vierailija
7/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua näkyvät nännit haittas ollenkaan

Vierailija
8/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt ainakin tokmannilla ja lindexilläkin joskus. On niitä monessakin paikassa

Vierailija
9/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näille naurajille: minkäs minä sille voin kun ei tuota rasvaa kerry sitten edes syömällä mihinkään kohtaan!! Ja kyllä minä olen tyytyväinen kroppaani, ennemmin tosiaan olen tämänkokoinen kuin, sitten ihan siellä toisessa ääripäässä.

Vierailija
10/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä osaavat neuvoa ja "valita" oikean kuppikoon.

Minun entisistä 85DD:stä tulikin yhdessä yössä 70G, eli olin pitänyt todella vääränkokoisia liivejä!! Luulen, että yli puolella suomalaisista naisista on vastaava tilanne, että kuppikoon pitäisi olla reilusti isompi!

Nyt raskausaikana odottelen kauhulla kuinka paljon vielä tissit kasvaa.

70 H:t jouduin käydä ostamassa, eikä edes 12 viikkoa ole täynnä! :O

Vierailija
11/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä niitä löytyi tavallisesta marketistakin penkomalla.

Ja ilman muuta liivit tarvitsee a-kuppikoossa.

Sitten synnytin, tissit jäi imetyksen jälkeenkin isoiksi, minäkin lihosin kotiäitivuosina reippaanlaisesti. Nykyään koko 100 C. Kuinka kaipaankaan niitä a.kupin tissejä :´(

Vierailija
12/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin valitsen milloin tahansa omat kiinteät A-kuppini kuin E:n tai edes C:n. En ole vielä yhtään moista kokoa nähnyt, jotka eivät riippuisi tai roikkuisi ilman tukea.

Vierailija
13/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä löydän rintaliivejä koossa 85aa/a?

tuntuu että valmistajat eivät edes ymmärrä että noinkin pieniä rintoja voi olla olemassa suuremmalla ympärysmitalla..

Näköjään pitäs hommata silikonit että löytäis liivit!!

Enkä haluais kuitenkaan urheiluliivejäkään käyttää muulloin kuin urheillessa.

olen kuitenkin onnekseni löytänyt Finnwearin liivejä (ja joitakin muitakin merkkejä) ihan tavan Prismasta! ostan aina useammat kun kerrankin saa..

Vierailija
14/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä nämäkin pikkuiset tarvitsevat liivinsä. ovat sellaiset suipot. aika pitkät ja kapeat tissit, periaatteessa kuppikokoa B, mutta kun ovat niin kapeat, tuntuu A-kuppi aivan liian isolta.

onhan tämä ikävää olla tällainen friikki :( onneksi mies tykkää ja imetyskin on sujunut.

Vierailija
15/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla koko 65 DD.

Vierailija
16/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sojottelevat suuntaan jos toiseen ja heiluvat liikkuessa. tarvitsee liivejä.

Vierailija
17/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarviiko noin pieniin tisseihin liivejä? en halua ilkeillä vaan oon kuvitellut ettei tarvis. itellä ihan päinvastanen ongelma. mulla e-kupit eikä tavallisista vaatekaupoista/nettikaupoista tunnu löytyvän liivejä ollenkaan. voi kun olis jotain ihan normaalia c-kokoa

Vierailija
18/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että täällä toinen "samanmittainen" joka todellakin tarvitsee liivejä.

Sokokselta olen löytänyt joskus hyviä, samoin H&M:ltä. Jälkimmäiset eivät ehkä olen niin laadukkaita, mutta kivannäköisiä, ja mulle istuvia.

Erkoisliikkeistä tietysti myös.

Vierailija
19/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lautoja! LOL

Vierailija
20/24 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevat noilla ilkeilijöillä jokin vakavampi ongelma!!

Ja todellakin tarvitsen liivit. Ei ole mukava kesällä kun nännit "näkyy" t-paidan läpi

Olen siis käyttänyt 85a:ta mutta monet nekin tuntuvat aavistuksen isoilta.

ei siis muuta kuin metsästämään...

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi