Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä tällaisen miehen kanssa? Mies päättelee etukäteen, miten

Vierailija
22.03.2009 |

suhtaudun johonkin asiaan. Sitten hän reagoi siihen kuvitelmaansa ja toimii sen mukaan. Hän vääristää totuutta, koska ajattelee, että tuomitsisin hänet. Hän saattaa myös syyttää minua asiasta, jota en ole tehnyt tai ajatellut. Hän on jatkuvasti puolustuskannalla ja syyllistyy sen vuoksi kieroiluun ja riidan haastamiseen. Perustetta tähän ei ole. Olen hyvinkin joustava ja kannustan häntä esim. harrastamaan ja viettämään aikaa muidenkin kuin minun kanssa. Miten hän muuttuisi suoremmaksi ja avoimemmaksi? Tunnistatko tapauksen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholistiperheestä? Niissä kasvaneet yrittävät yleensä ennakoida kauheasti muiden reaktioita...

Vierailija
2/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiensa pompottelemaksi ja yhdeksi perheen aikuiseksi teini-ikäisenä. Hän sanoi aina, että paras tehdä vaan, niin pääsee helpommalla. En tiedä, vaikuttaako se mitenkään nykyiseen käytökseen. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin monesti saanut pettyä mieheen, että en jaksa luottaa hänen olevan erilainen tällä kertaa. Pelkään siis pettymystä kamalasti ja rupean valittamaan, ennen kuin mies on ehtinyt sanoa tai tehdä mitään.

Mitä tuohon aikaan muiden kanssa tulee, niin mä ainakin haluaisin olla oman kultani kanssa, koska pidän hänestä niin kovasti, mutta eipä sitä enää kiinnosta ollenkaan mun seura. Ei vaivaudu edes silmiin katsomaan välillä, kun puhuu mulle.

Etkä voi toista pyytää harrastamaan mitään, jos ei halua. Kuulostaa ihan siltä, että hänen pitäisi tehdä kaikki sinun ehdoillasi. Valitsetko vielä sen harrastuksenkin valmiiksi? Hän on puolisosi, ei lapsesi tai lemmikkisi tai orjasi.

Vierailija
4/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme paljon yhdessä. Mies tuomitsee itse itsensä ja laittaa tuomion minun suuhuni ja hyökkää tai puolustautuu siksi. Siitä on kyse. -ap

Vierailija
5/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sit sanoo, kun laittaa sanoja sun suuhun?

Vierailija
6/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esim. on syyttänyt minua valvomisesta ja kontrolloinnista, että en anna hänen mennä mihinkään. Kyse oli siitä, että hänellä oli huono omatunto, kun ei tullut kotiin silloin, kun oli ilmoittanut. Minä olin nimenomaan hoputtanut häntä lähtemään ajoissa, ettei myöhästy bussista. Ei niin iso juttu, mutta ne toistuvat vähintään viikottain. -ap

Vierailija
7/7 |
22.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin kiire? Kuinka usein käy jossain? Entä sinä?