Upeaa seksiä on saatavilla..
En tiennytkään miten mahtavaa on..
Siis se että mies tekee kaikkensa tyydyttääkseen minut, kiimaisen kissansa on mahtavaa.
Pillu sykkii jo pelkästä ajatuksesta...
Ihanaa kun sellaisiakin miehiä on olemassa jotka todella tekevät kaikkensa saadakseen naisen nauttimaan olostaan.
Kommentit (15)
Ei ole juuri seksi kiinnostanut ketään tässä kämpässä muksun saannin jälkeen. Ja ei se seksi ole koskaan niin kovin kummoista ollutkaan nykyisen miehen kanssa. Jos orgasmin haluan, saan sen helpoimmin ja varmimmin ihan itsekseni eli en siihen miestä kyllä tarvii. Ja jonkun ihmeen läheisyyden vuoksi sitä seksiä on ihan turha harrastaa, sillä miehelle riittää kun hän on hommansa saanut loppuun.
Mutta toivon että vielä pääsette nautinnollisiin ihaniin hetkiin..
tämä mies todellakin panostaa kielihoitoihin ja ainakin mä olen aivan hulluna niihin.. ja lopuksi menossa mukana on joko sormi taikka dildo, niin lähtölaskenta on alkanut...
ah tämä ihana kevät ja sen tuomat hormoonit..
Jos täällä joku kaipailee vastaavaa hoitoa, kuin mitä
hullaantunut ap saa, niin laittakaas naiset vähän tietoa.
Siis meiliosoitetta ja paikkakuntaa jne.
Kerro itsestäsi ekana, millainen olet, mitä teet, millaiset mitat..
Kiittäen -Himokas-
Olen 181/84/16 komea kuin mikä. Ikää on kertynyt 40v.
Ensin hieroisin sinut päästä varpaisiin ja eroottisille alueille eksyisin ensin
"vahingossa".
Sitten suutelisin niskaasi, kaulaasi,rintojasi. Puraisisin hellästi nännejäsi.
Kieleni jatkaa matkaa haaroihisi, joka on jo aivan märkä.....
Lopun saa jokainen kuvitella itse tai otta siitä selvää. Ihan miten vain...
mä olen aina saanut hyvää seksiä... jotenkin niin hassua lukea näitä aloituksia joissa joku hehkuttaa saaneensa suuseksiä :)
No, niin. Kuka mistäkin hehkuttaa. Saa kai sitä mainita jos sattuu saamaan sitä mistä pitää? Mä olen suuseksiä saanut kyllästymiseen asti, eikä se koskaan ole aiheuttanut mitään erityisiä viboja. Itse nautin eniten rankasta panosta ja reiluista otteista. Iloitaan siitä mitä on tarjolla ja varsinkin silloin kun osuu omalle kohdalle sitä ominta parasta! =)
mä olen aina saanut hyvää seksiä... jotenkin niin hassua lukea näitä aloituksia joissa joku hehkuttaa saaneensa suuseksiä :)
Seksin mukavimpia asioita on saada nainen saaman mieluiten useaan kertaan.
m35
m35
sitä ei saa nauttimaan olostaan millään, eikä kukaan...
m35
Juuri näin. Sain eilen nauttia naiseni useasta pikku orgasmista ja kahdesta isosta, se on parempaa kuin oma laukeaminen kun rakas saa. m40+
Olen tapaillut sellaista miestä jonka löysin Helsingin yöstä..
Jopa yhdynnässä saan orkun joka on ihan uskomatonta..
ja ah ne kielihoidot.. siis wau...
joten uskottava se on..