Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä sitä, miksi kouluikäinen ei voisi olla kesäisin kotona yksin

Vierailija
21.03.2009 |

kun vanhemmat töissä? Sehän on ihan normaalia ja luonnollista, että joutuu vähän yksin olemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen on kyllä taatusti liian pieni olemaan kesäpäivät yksin kotona, 14-vuotias on varmaan vaan tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
2/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät mutta näin ei ollut vielä pari-kolme vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuistossa käy syömässä ja siellä on kavereita

Vierailija
4/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näennäisesti pärjäisikin, olisi reipas jne. Hän on kuitenkin vielä pieni, tarvisi aikuisen läsnäoloa ja huolenpitoa ihan perusturvallisuuden tunteen vuoksi.

Vierailija
5/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset voisi jättää, jos olisi tarve, mutta tuttavan tytärtä en jättäisi. Tyttö ei osaa edes kaakaota tehdä jos annetaan muki, maitopurkki ja kaakaopurkki. Mä olen niin laiska että ei olis tullu mieleenkään ekaluokkalaisen kaakaoita sekotella.

Vierailija
6/6 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sisarusteni kanssa ollut kesälomat ilman aikuista vahtimassa. Nuo kesälomat ovat lapsuuteni parasta aikaa! Sai nukkua pitkään, leikkiä koko päivän, loikoilla ulkona, käydä pyöräilemässä jne. Mahtavaa oli se, että oltiin nimenomaan keskenään. Ehkä jotain peppimäistä tunnetta, mutta emme kuitenkaan tehneet mitään tyhmää. Kai meidän sitten oli kasvatettu itsenäisiksi ja omatoimisiksi.

Vertailuna sitten tuttavan tuttava, joka ei 25-vuotiaana vielä selviä ilman vanhempiaan... Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme