Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko muka velvollinen jotenkin ilmoittamaan esikoisen päiväkotiin että jään äitiyslomalle?

Vierailija
20.03.2009 |

Mitä se päiväkodille kuuluu? Lapsellani on kokopäivähoitopaikka ja sellaisena pysyy myös äitiysloman ajan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat ymmärtävän paljon paremmin tuota järjestelyä. Minäkään en ottanut lastani pois hoidosta kun toinen syntyi. Lapsi oli pitkiäkin aikoja välillä pois hoidosta ja kävi leikkimässä kuin halusi. Sitten kävikin hassusti että vauvalla oli vakava munuaissairaus ja hoitopaikkaa todella tarvittiin.

Vierailija
2/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän ne sinne työpaikalle lasta tuo jos se sattuu sairastumaan. Oman kännykkänumeroni olen antanut ja kotiosoitteen, en muuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka viettävät päivät lapseni kanssa, että he eivät edes tietäisi, missä olen töissä.

Vierailija
4/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan tiedä edes lapsen päivähoitoryhmän LTO:n nimeä, koska sitä ei ole puoleen vuoteen kukaan seinälle laittanut. On se nimi mulle kerrottu, mutta en kai minä sitä enää muista

Vierailija
5/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

subjektiivinen päivähoito-oikeus

Vierailija
6/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä osa-aikahoito?

Vierailija
7/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei makseta kotona oleville äitiyslomalaisille hoitopaikkaa. Omavastuusumma siis nousee sellaisiin lukemiin, ettei kukaan suostu maksamaan. :)

Vierailija
8/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitopaikan sain esikoiselle opiekelujen aikana ja sen jälkeen olen ehtinyt hankkia lisää lapsia ja useamman työpaikan, joista en mistään ole sen kummemmin ilmoitellut päiväkotiin.

Vierailija
9/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulis sen tulevan esille kuitenkin. Eikä ne kunnallisessa päivähoidossa voi oikein hyväksyä sitä, että reissaa ees taas päivähoidon ja kodin väliä miten huvittaa, niinkuin joku sanoi tehneensä lapsensa kanssa. Se johtuu siitä, että hoitoon on jonoa, ja jos et sitten käytä oikeasti sitä varaamaasi paikkaa, siihen tulisi mielellään joku toinen, vaikka puolipäiväinen..

Että näissä asioissa voi miettiä pikkuisen muutakin kuin itseään. Vaikka myöskin sitä, miltä esikoisesta mahtaa tuntua, kun kuopus saa jäädä äidin kanssa kotiin ja itse tulee jatkuvasti päiväkotiin. Sen suuremmin kantaa ottamatta sanon niin.

Vierailija
10/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen vähennän hoitopäiviä, jos vauva antaa minun yöllä edes vähän nukkua. Mutta mitään E-sopimusta en päiväkodin kanssa tee.

Vierailija
11/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/12 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkin?