Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parhaan koskaan tapaamasi lääkärin sovellusala?

Vierailija
11.12.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-niin-soveltuvia löytyy lastenlääkäreistä, sisätautilääkäreistä, infektiolääkäreistä ja kirurgeista nyt aluksi. On vain henk.koht kokemukseni.

Vierailija
2/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama hammaslääkäri on myö solleet tosi hyviä, lasketaanko ne?

Gynet taas on niitä huonoimpia. Ne on AINA jotenkin outoja, kaikki vaan aina yhtä yllättävällä tavalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut epäasiallista ja vähättelevää käytöstä heidän puoleltaan.

Vierailija
4/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahalääkärit ovat olleet ihanimpia koskaan tapaamiani lääkäreitä, mitä ne nyt sitten onkaan gastrokiru´rgeja ja gastroenterologeja

Vierailija
5/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hammaslääkäri on yksi niistä. Ja muutaman neurologin tunnen myös jotka on tismalleen oikeassa paikassa.

Mutta voi tietysti kysyä että kumpi on tärkeämpää, se että lääkäri hallitsee erikoisalansa oikein ja nurinpäin, vai että lääkäri on potilaan mielestä ihana?

T: sh

Vierailija
6/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hammaslääkäri on yksi niistä. Ja muutaman neurologin tunnen myös jotka on tismalleen oikeassa paikassa.

Mutta voi tietysti kysyä että kumpi on tärkeämpää, se että lääkäri hallitsee erikoisalansa oikein ja nurinpäin, vai että lääkäri on potilaan mielestä ihana?

T: sh

parempi on ihana lääkäri. Kukaan ei voi olla NIIN huono erikoislääkäri jos on päässyt erikoislääkäriksi. Sen sijaan huolenpito ja empatia auttavat potilasta paranemaan:)

Vierailija
7/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kauhein lääkäri on ollut urologi.

Vierailija
8/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoivatuksi ja otetuksi tosissaan, ja negatiiviset kokemukset kun on muutenkin herkässä tilassa voi seurata tosi pitkään. Niin että sanoisin että empaattisuus ja kuunteleminen on yleensä tärkeempää kuin se että muistaa kaiken ulkoa eikä koskaan tarvi konsultoida tai katsoa kirjasta.

Vierailija
9/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä hieman yllättäen sisätautilääkäri, joka osasi katsoa vaivojani kokonaisuutena, kyseli elämäntilanteesta jne. eikä vain tuijottanut yksittäisiin oireisiin tai sairauksiin

Vierailija
10/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

J. H Oulussa.

Vierailija
11/11 |
11.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gastro-enterologian lastenkirurgi.