Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

brio pony

Vierailija
18.03.2009 |

Käyttökokemuksia pony rattaista? Oletteko tykänneet? Saako näihin seisomalautaa isommalle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ois mahdollisimman pienet ja yksinkertaiset rattaat, mut kuitenkin hyvät työntää. Kohta kuitenkin joka paikka on kuraa täynnä enkä jaksa kiskoa "oikeiden vaunujen" kankaita jatkuvasti irti pesua varten. Me ulkoillaan paljon. Mutta tosiaan toimiiko ponyt vai olisko huono ostos? Ja edelleen seisomalauta-asia on auki. Sopiikohan buggy board?

Vierailija
2/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Meillä käytetään aina kun ulkoillaan. Esim nyt kun ei voi pulkassa vetää kuopusta. Kevyet työntää, kulkee maastossa kuin maastossa.

Meillä Brion seisomalauta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyttiin näihin perusrattaisiin ja tyytyväisiä ollaan. Irroitettava kuomu kuuluu hintaan, tavarakori on metallinen ja vaikka jotkut pitävät huonona asiana, että turvakaari on matalammalla kuin poneissa (ahdas?), itse pidän sitä hyvänä asiana, sillä en jaksa turvavaljaita kiinnitellä ja lapsi ei silti pääse itse, ainakaan helposti pois rattaista.

Vierailija
4/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myynnissä on käsittääkseni myös säädettäviä seisomalautoja, joten kyllä niihin jonkun seisomalaudankin saa. Meillä tosin istutaan "kaks päällä", vanhempi jalkatuella. Hyvin on kestänyt. Ei tietysti mene sitten takuuseen, jos rikkoutuu...

Vierailija
5/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin kokemuksesta että Ponyt ovat paremmat työntää kuin Mallat

Vierailija
6/9 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä renkaat pahemmin jousta eli eivät sovi moneenkaan maastoon, ovat aika lyhyelle tarkoitetut. Renkaissa ei ilmaa joten ne ei jousta ja jousitus surkea. kankaat likastuu ponyissa samalla tavalla kuin vaunuissa/muissa rattaissa, vaunuissa ja rattaissa vaan 100 x helpompi käyttää sadesuojaa kurasuojana kuin ponyissa. en siis näe järkeä pony tyyppisissä rattaissa. eikä niissä voi nukkua kuin istuvaltaan ja äärimmäisen pieni tavaratila mihin ei saa mitään mahtumaan.

Vierailija
7/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiot pelit ovat, olen ollut tyytyväinen. Kevyet työntää, mahtuvat pieneen tilaan, seisomalaudan saa laitettua. Kuomun voi ostaa lisävarusteena, mutta itse en ainakaan ole sitä vielä kaivannut. Suosittelen! :)

Vierailija
8/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman lisää kyselisin: Minkä ikäisellä olet käyttänyt? Mikä seisomalauta sopii?

Vierailija
9/9 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mustaa yms. meillä on ponyt. renkaat ei ole kovin joustavat, tavarakori ei ole kovin tilava, ei mitään suojaa jos sataa tai tuulee, ei saa makuuasentoon, eli en ihan ymmärrä muuta tarkotusta ponyille kuin sen että jos on niin iso lapsi ettei muihin rattaisiin sovi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä