Minkä naisen valitsisit jo seksi sen kanssa olisi täydellistä
1.
- Isorintainen (85E)
- Iso peppu
- Paino 85kg
- Pituus 160 cm
2.
- Rinnat (70A)
- Pikku söpö peppu
- Paino 65kg
- Pituus 180cm
3.
- Rinnat (75C)
- Kiinteä peppu
- Paino 68kg
- Pituus 170cm
Kommentit (13)
Jos ei vaihtoehto 1, joka kyllä varmasti on kaunis, mutta joka mitoistaan päätellen on niuho ruokansa suhteen, niin versio 4.1. Muuten sama, mutta A-kuppi
Siis... Versio 2. oli vaihtoehto 4.1:lle.
Pituus 160 cm
Rinnat (70A)
Pituus 160 cm
Kiinteä peppu
* 85-58-85
* 70B
* kiinteä peppu
* paino 45-50
* pituus 155-165
eli kellekkään ei kelpaa 3 vaihtoehdosta??
melkein arvasin :-))
Mulle kelpaisi oikein mieluusti 1 tai 3, ehkä jopa numero ykkönen kaikkein mieluiten, mutta pienemmillä rinnoilla. Mutta tuollainenhan mulla onkin jo kotona, tosin viitisen senttiä pidempänä ja se täydellinen seksi vaan puuttuu. :D
Tuollaista 45-50 kiloista hippiäistä en ainakaan haluaisi, enkä toisaalta 180 senttiä pitkääkään.
- mies, 42 v
kiloista kroppaa. On aina hyvä, että perheessä on riski akka, kaikkea ei tarvi tehdä itse ;)
ps. jos nainen painaa 70 kg ja on 155 pitkä niin löysää on paljon ja se ei ole kivaa...
[
Tuollaista 45-50 kiloista hippiäistä en ainakaan haluaisi, enkä toisaalta 180 senttiä pitkääkään.- mies, 42 v
ps. jos nainen painaa 70 kg ja on 155 pitkä niin löysää on paljon ja se ei ole kivaa...
kivyys on niin kovin suhteellista. Itse pidän kivempana naista jossa on sopivasti löysää kuin yltiökireää, mutta makuja on moneen lähtöön, onneksi.
- mies, 42 v -
Mutta, kysyin asiaa mieheltäni ja hän sanoi, että missään nimessä ei kakkosta. Ykkönen tai kolmonen, molemmat käy. Ja kun aikani puristin lopullista valintaa, niin vastasi 1.
Joo, on tissimiehiä ;)
Itse olen isorintainen (E), perse on ihan ok muuhun kroppaan nähden ja olen 161cm ja 77kg.
Edelliseen viestiin:
Kyllä voi olla!
Mä olen 169 cm ja 90 kg, kuppikoko 80 F.
Meitä on monen muotoisia :)
kyllä vaan on 1:n mukaisia naisia
Olen 155cm pitkä, painoo 84kg ja rinnat on 85E
Painoo tarvis saada pois mutta .................
ja kolmonenkin painaa liikaa.
4.
- rinnat 70 C
- kiinteä peppu
- paino 50
- pituus 164