Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pojaltasi jäänyt kives laskeutumatta?

Vierailija
18.03.2009 |

Tai jos lapsellesi on tehty leikkaustoimenpide kiveksen laskeutumisen vuoksi, kuinka kauan toipuminen on kestänyt? Meillä tulossa leikkaus syksyllä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kives jäi laskeutumatta ja se leikattiin vähän ennen 1-vuotis synttäreitä. Poika toipui leikkaukseta tosi hyvin. Leikkaus oli aamulla ja yön olimme sairaalassa ja seuraavan pvän aamulla hän otti leikkihuoneessa ensimmäiset askeleensa joten eipä muutamat tikit menoa haitannut. Ainoastaan hajareisin istumista esim leikkiauton päällä piti pari vkoa varoa, mutta muuten normielämää.

Vierailija
2/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, jos kaikki sujuu hyvin. onko muilla kokemuksia?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yksityisellä lääkäriasemalla. Leikkaus kesti 45/tunnin verran (ei enää oikein muista tarkkaa aikaa, leikkauksesta pari vuotta), siihen päälle heräilyt, pieni "purtava" yms. Aikaa meni yhteensä ehkä noin kaksi ja puoli tuntia.

Leikkauksen jälkeen piti pari viikkoa ottaa rauhallisesti. Tämä kyllä vähän nauratti; ajatuskin, että viisi vuotias poika "on rauhallisesti" parin viikon ajan. Ehkä juuri sen päivän otti rauhallisesti: )

Kipuja ei ollut lainkaan, hyppimistä ja juoksemista piti välttää se pari viikkoa, mikä meillä kyllä kesti ehkä kaksi päivää. Tikit olivat itsekseensulavia. Muistoksi jäin pieni jokseenkin huomaamaton pari senttiä pitkä arpi.

Vierailija
4/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kannattaa muistaa myös....siinä tilanteessa kun ja jos poikanne perheeseen ei lapsia kuulu.Mun exmiehellä oli tuo vaiva ja mua aina syyteltiin anopin tiimoilta itsekkyydestä ja vaikka mistä....Ei anoppi raukka muistanu että pojallaan oli piilokives ja se oli leikattu 5 vuotiaana.Siittiöiden laatu oli todella huono....ne eivät pystyneet hedelmöittämään itse munasolua,vaan siittiö piti viedä munasoluun.

Vierailija
5/5 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kannattaa muistaa myös....siinä tilanteessa kun ja jos poikanne perheeseen ei lapsia kuulu.Mun exmiehellä oli tuo vaiva ja mua aina syyteltiin anopin tiimoilta itsekkyydestä ja vaikka mistä....Ei anoppi raukka muistanu että pojallaan oli piilokives ja se oli leikattu 5 vuotiaana.Siittiöiden laatu oli todella huono....ne eivät pystyneet hedelmöittämään itse munasolua,vaan siittiö piti viedä munasoluun.

ei piilokiveksestä. Ovat kaksi eri asiaa. Leikkauksen jälkeen kives on "sille kuuluvalla" paikallaan. Jos ei leikattaisi ja kives olisi edelleen liian ylhäällä, siitiöt olisivat liian lämpimässä. Tämä lämpö taas tuhoaa siittiösoluja, joka voi aikuisiällä johtaa jopa lapsettomuutteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän