Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututtaa ihan hirveästi miehen suunnitelmien muutos!!!

Vierailija
17.03.2009 |

Tämä on jatkuvaa! Mies on yrittäjä, että siltä osin ymmärrän, mutta voisi sitä joskus pitää aikatauluistaan ja suunnitelmistaan!

Esim oltiin sovittu nyt näin:

Asutaan ulkomailla ja miehen piti lähteä joskus tässä tulevana kuun vaihteena suomeen. Minun taas pitää olla ensi kuun loppupuolella suomessa. Sovittiin, että mennään yhtä matkaa, ettei minun tarvitse matkustaa kolmen lapsen kanssa yksin. Olisin sitten ne 4 viikkoa omien vanhempieni luona.

Nyt sitten mies ilmoittikin, että lähteekin jo sunnuntaina. Sanoi vaihtoehdoiksi:

1. Että voin lähteä samaa matkaa ja olla sitten 6 viikkoa vanhempieni luona.

2. Tai lähden kuun vaihteessa lasten kanssa yksin ja olen sen 4 viikkoa.

3. Tai lähdetään yhtä matkaa suomeen ja tulen aikaisemmin pois ja lähtisin sitten uudestaan ensi kuun lopussa.

Suututtaa! Minulle 4 viikkoa vanhempieni kanssa on jo vähän liian pitkä aika, minulla hermo kiristyy jos joudun olemaan heidän kanssaan kovin kauan!

Lasten kanssa yksin matkustaminen on ihan kamalaa, kun kaksi heistä on ihan ylivilkkaita ja pienin on vasta 2v eli ihan täysin vahdittavissa. Ja toisaalta sitten tuo vanhempieni luokse meno olisi ihan turhaa, kun voin käydä vain helsingissä omilla asioillani ensi kuun lopussa.

Ja tuo kolmas vaihtoehto on myös aika turhauttavaa! Ei minulla ole varaa pistää kamalasti rahaa matkalippuihin!

Suututtaa ihan hirveästi, kun mies ihan ielivaltaisesti menee sopimaan suomalaisten kanssa erinäisä tapaamisia ja sitten muuttaa aikataulujaa minulta kysymättä mitään! Prkl!

En taida lähteä mihinkään vaan mökötän vain kotona! :)

Onko muilla samanlaisia miehiä? Miten hoidatte tilanteet heidän kanssa?

Miten hoitaisitte tämän minun tilanteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ovat yleensä ihan vahdittavia, etenkin matkoilla. Jää kotiin mököttämään, tuskin vanhempasi tuollaista kiukku-iitaa kaipaavatkaan, huoh!

Vierailija
2/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko todella aihetta suuttua, jos miehellesi moisesta kiukuttelet, niin eipä olisi ihme, jos lähtisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat murheet tuntuvat aina isommilta eikä kaikki jaksa eläytyä toisten pikku pulmiin..

mun mies muuttaa jatkuvasti suunnitelmiaan, aina mennään hänen mukaansa mutta siihen olen jo tottunut.

tai sitten ei voi suunnitella.. esim jos meidät on kutsuttu jonnekin niin vasta samana päivänä tiedetään ollaanko tulossa. raivostuttavaa välillä..

Vierailija
5/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin, että minua suututtaa!

Suuttumisessa ja suututtamisessa on vissi ero!

ap

Vierailija
6/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen asennetta kehiin.. Täällä on ihanaa, kun kevät tekee tuloaan..

Vierailija
7/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää kaiken maailman tapaamisia asiakkaitten kanssa... =D

Ja unohtaa sitten kysyä vaimolta sopiiko hänellekin...

Vierailija
8/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää miltä sinusta tuntuu. Tilanne tuskin paranee täällä av-palstalla.... Miehesi ei ole meedio ja olettaa, että kaikki on hyvin.

Meidän lapset on matkoilla paljon paremmin käyttäytyviä kuin kotona, joten lähde nyt joka tapauksessa Suomeen, koska kotona ainakin räjähdät raivosta lopullisesti.

Vierailija
9/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsekin työmatkoja tehneenä tiedän, että busineskumppanit eivät paljoa perusta argumenteista tyyliin: vaimo ei ilahdu.

Onko sinulla muita tuttuja, keiden luona voisit majailla osan aikaa, ettei vanhenpiesi luona tarvitsisi olla koko aikaa?

Neuvona seuraavalle kerralle, ei kannata laskea työjuttujen varaan, suunnitelmat voivat muuttua ihan viime tipassakin. Ikävää sinulle, mutta aina kannattaa lähteä siitä, että työ ensin sitten huvi.

Joka tapauksessa hyvää matkaa!

Vierailija
10/10 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies pystyy kyllä itse päättämään (lähes) kaikki omat työmatkansa tai siis niiden ajankohdat.

Päätin nyt kumminkin, että lähden yksin lasten kanssa kuunvaihteessa reissuun, vaikka ei se kovin kivaa ole...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme