Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon kanssa eläminen

17.03.2009 |

Hei..sellaista mietin että voiko ihan alkuraskaudessa saada siitä keskenmenon kun taapero 2,5 v. pomppii ja törmää alavatsalle vaikka kuinka sitä yrittää estää..? Häntä pitää myös kantaa jatkuvasti ja potkii kauheasti..onko kokemuksia miten selviää ehjin nahoin..?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se sikiö ihan alkuraskaudesta olla aika hyvässä suojassa, mutta pitäisi tilanteelle varmaan tehdä jotain, kun kyllähän se sikiö (ja istukka) siitä kasvaa. Voisitko saada sellaisen kanto-otteen, että ei pääse siitä potkimaan. Opastusta ja komennusta tarvitaan tietysti varmaan kanssa, mutta tuskin se aina riittää. Sinun pitää olla varmaan myös varuillaan, että osaat ottaa kiinni ennen kuin törmää ihan täysiä. Mutta on sinulla hetki aikaa saada muutos aikaan.

Vierailija
2/4 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu on käytännössä vielä luisen lantion suojissa. Ja myöhemmin sikiötä suojaa lapsivesi, mikä vaimentaa iskuja ulkopuolelta. Toki taaperon kanssa raskaus on raskaampi kun joutuu kantamaan ja toisaalta erilaisten iskujen kohteeksi. Mutta kyllä kroppasi on suunniteltu suojaamaan syntymätöntä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula oli just samanikäinen kuin aloin odottamaan toista.. nyt siis oon jo ihan loppuraskaudessa ja koko ajan pitää vain muistuttaa pojalle että äitille pitää olla kiltti. En sit tiedä kuinka olisi pitänyt pojalle selittää, koska on energinen ja haluaa leikkiä äitiä kanssa ja toi törmäily kans täällä tuttuu.. Alussahan sikiö on hyvässä suojassa niinkuin tossa jonkun tekstissä mainittiin.. iskun täytyy olla aika kova, jotta jotain vahinkoa sattuisi.. Luonto onneksi suojelee pientä sielä masussa. Miusta tärkeetä on selittää taperolle, miksi ei saa potkia ja sit oon vaan yrittäny suojella vatsaa. Jaksamista!!! kyllä sen masun suojelu onnistuu!

Vierailija
4/4 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et millään kyllä kauaa jaksa sitä kanniskella eikä tarvitse jaksaa. etkä ehdikään sitten enää kun sulla on vauva.pitäis opettaa olemaan itsekseenkin välillä.muuten sulla on tosi raskasta sitten kun isompi on vailla jotakin koko ajan kun yrität hoitaa vauvaa. mulla on 3 lasta. vanhin 8v, toinen 4v ja nuorin 1v.ikäeroa siis n.3,5v jokaisen välillä enkä ole kanniskellut yhtään ylimäärästä.Ainakaan odotusaikana.. tätä pienintä nyt vielä pitää hetken kanniskella, mutta sitten kun kävelee sujuvasti,niin saa kävellä itse. se taapero on nyt vaan alkanu sua passoottaa, ei viitsi kävellä kun äiti kantaa joka paikkaan.meillä keskimmäinen ei viitsi aina itse syödä kun äitikin voi auttaa... :p