Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Mankkaan Akseli-kirpparista?

Vierailija
16.03.2009 |

Muutaman kerran olen käynyt siellä ostoksilla ja ihan hyviä löytöjä olen tehnyt. Nyt kiinnostaisi tietää onko hyviä kokemuksia myös siellä myymisestä. Olisi hirrrveesti lastenvaatteita, joita en viitsi ihan suoraan mihinkään Uff:n laatikkoon heittää.

Kannattaako mennä myymään Akseliin?

emmi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä: Viherlaaksoon (ent. K-kaupan paikalle) avataan tänään uusi kirppari, jossa avajaistarjouksena 2 vko yhden hinnalla eli 35 euroa. T. Nimim. sinne valtavan kasan lastenvaatteita roudaava :)

Vierailija
2/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin vaikka vannoa,että kun vaatteet on hyväkuntoisia ja hinta kohdallaan,niin varmasti kauppa käy!!!

Meidän kuopus,6-viikkoinen vauva on vaatetettu tähän asti lähinnä pelkästään Akselin löydöillä ja niin tullaan myös jatkossa tekemään....

HEI!Mikä on tuo uuden Viherlaakson kirpparin osoite???Viherlaaksoa kun en tunne yhtään,enkä tiedä missä k-kauppa on ollut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voisin vaikka vannoa,että kun vaatteet on hyväkuntoisia ja hinta kohdallaan,niin varmasti kauppa käy!!!

Milloin hinta on kohdallaan? Eli paljonko maksaisit hyväkuntoisista vaatteista tyyliin HM, Kappahl, Lindex yms. puseroista, paidoista, housuista, bodeista kpl?

ap

Vierailija
4/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turuntien risteyksestä kun katsoo, niin oikealla on bensa-asema, vasemmalla Alepa sun muuta, ja kirppari sijaitsee oikealla puolella tietä kävelysillan päässä valkoisessa tiilirakennuksessa. Osoite lienee Viherlaaksontie jotakin.

Vierailija
5/5 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nro 4 täällä vastailee: Bodyt 1-2e, paidat 1-2.5e ,housut 1-3e.Tuollaisilla hinnoilla minä olen kivoja vaatteita sieltä ostellut!! Ja joistakin "pakko saada"-ihanuuksista olen valmis maksamaan enemmänkin....Mutta tietenkin,mitä edullisemmat hinnat,sitä varmemmin kauppa käy!!