Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 173cm ja 73kg painava, 36v. nainen (kahden lapsen äiti, tosin

Vierailija
14.03.2009 |

en ole varma liittyykö tämä mitenkään asiaan...), joka juoksee viikossa 3 tuntia, teistä lihava vaiko nor.painoinen? Vaatekoko 40-42.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se että miltä nayttää.

Vierailija
2/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä missään tapauksessa ole lihava (olen joskus ollut). Normaalipainoinen olen eikä ole aikomusta tästä paljoakaan hoikistua, vähän kiinteytyä korkeintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että olet sellainen terveen ja kiinteän näköinen. Urheilullinen.

Ja painoindeksin mukaan ainakin olet normaalipainoinen,

Vierailija
4/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tällä hetkellä millään tavalla lihava.

Käyn kolme-neljä kertaa viikolla kuntosalilla ja niinpä lihaksia on tullut kuukausien saatossa lisäämään painoa. Lisäksi muodot ovat tulleet mukavaksi, sanoo mieheni.

Vierailija
5/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm ja 56cm. olen koko ikäni ollut laihaluikku, murrosiässä ihan luukasa. Juuri ennen synnytystä painoin 77kg, eli vetäsin sitten laihojen tapaan (ilman erityistä mässäystä) hirvittävän varavaraston. Kesti 1.5v palata takaisin lähtöpainoon, tosin mitään erityistä liikuntaa en harrastanut.

Sanoisin, että tämän pituiselle (atleettiselle vartalolle) olisi sopiva paino joku 60-65kg?

Vierailija
6/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen äiti ja kyllä risoo kun ei ole itsekuria vaan puputan suklaata kuin pieni kani! Ja kyllä, jalat ovat paksut ja mahassa ylimääräistä. Vaatekoko myös 40-42.

Vierailija
7/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 56kg..

Vierailija
8/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas muka kaikki on niin atleettisia. Vitut uskon teitä

Vierailija
9/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mielestäni normaali. En ole hoikka. Liikuntaa harrastan viisi kertaa viikossa eli olen kiinteä.

Lihasta ei muuten tule naisille kuin joku kilon verran vuodessa, ellei sitten vedä isoja kasoja lisäravinteita. Rasvaa kyllä palaa, kun liikkuu. Mutta mua kyrpii nämä olen atleettinen jutut. HAH HAH.

Itse käyn salillakin ja varmasti on lihastakin. Mutta silti voisin ja haluankin painaa 5 kg vähemmän kuin nyt.

Vierailija
10/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen lapsen äiti ja kyllä risoo kun ei ole itsekuria vaan puputan suklaata kuin pieni kani! Ja kyllä, jalat ovat paksut ja mahassa ylimääräistä. Vaatekoko myös 40-42.

sinä 10 kg laihempana mahdut samaan kokoon!

Hassu juttu, en muuten edes miettisi asiaa, mutta mies sanoi tänään, että näytän laihemmalta silloin, kun tavattiin (n. 10v. sitten), jolloin painoin 67kg, mutten harrastanut juoksua.

Itse olen olooni ja painooni varsin tyytyväinen juuri nyt. Ja varsinki jalkani ovat kiinteät, johtunee juoksusta.

Ap.

Vierailija
11/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus - 110! Laske siitä. Eli kymmenen kiloa pois niin olet normaali.

Vierailija
12/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta on myös hyvin erilaisia näkemyksiä sopivasta vaatekoosta..

Eräs ystäväni (selvästi ylipainoinen) pukeutuu aina housuihin, jonka vyötärö pureutuu tiukasti vatsamakkaroiden väliin. Lienee ongelmana se, että kun ei ole pitkä niin sopivan koon housut olisivat liian pitkät? Vai lieko sitten itsepetosta, että olisikin pari vaatekokoa pienempi kuin todellisuudessa.

Oikein pahaa tekee kun ajattelen kuinka tukala olo hänellä täytyy olla.

Vierailija
13/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tuo pelkkä paino/pituus aina kerro totuutta ulkonäöstä. Esimerkiksi itselläni on kaksi kaveria, jotka ovat saman mittaisia ja painavat yhtä paljon. (176cm, 73kg) Toinen lenkkeilee useamman kerran viikossa, käy salilla ja tanssiikin jonkun verran, toinen ei harrasta liikuntaa. Vartaloltaan tämä urheileva kaverini näyttää tyyliin Satu Ruotsalaiselta, kun taas tuo urheilematon kaveri on vartaloltaan ihan toisen näköinen. Heidän vaatekokonsakin poikkeavat aika lailla toisistaan.

Vierailija
14/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta näytän, jos painan n. 65 kg, mutta se vaatii jo jatkuvaa ruokavaliota ja hurjasti liikuntaa. Olen huomannut, että painoni pysyy aika lailla itsestään 72 kilossa, jos en tee mitään erityistä. Siinä on kuitenkin vähän liikaa, näytän amatsonilta.

Vierailija
15/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...anatomian kurssin opettaja aikanaan kertoi, että samanpituisten ihmisten luuston painoero voi olla max 1.5kg.

Että pikkaisen huvittaa kun joskus ylipainoiset ihmiset puolustelevat painoaan "painavilla luilla".

Vierailija
16/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha. Siis viittaan siihen,että ihannepaino olisi pituus miinus 100. Silloinhan mun vaatekoko olisi 36? Jaksaisinkohan silloin juosta tunnin? Laihtumisessahan herkästi lähtee lihasmassa ensin?

Vierailija
17/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavaa sun painoisele ihmiselle.

Vierailija
18/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 173cm/63kg vaatekoko voisi mitenkään olla 36???

Vierailija
19/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä 173cm/63kg vaatekoko voisi mitenkään olla 36???

Vierailija
20/22 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuttavaa sun painoisele ihmiselle.